Yo arvosanojen korotus
Nykyään kun ylppäreitä korotellaan paljon enemmän kuin ennen niin tehdäänkö ketju jossa keskustellaan ja tsempataan toisiamme korotteluissa. Eli mitä arvosanoja yrität korottaa ja millä aikataululla vai ootko täydentämässä tai muuttamassa vanhanmuotoista reaalia uuteen? Mikä vanha arvosana ja mitä nyt tavoittelet? Minne oot hakemassa kouluun? Kiinnostaa myös jos oot alanvaihtaja, että mille alalle sanot bye,bye...
Kommentit (8)
Meidän nuori korotti ja sai tosi hyvin arvosanoja nousemaan. Äidinkieli, ruotsi, yh nousivat ja pääsikin sitten suoraan haluamilleen alalle yliopistoon.
Teki abitreenejä ja oli jollain lukion omalla preppauskurssilla.
Ai niin ja sairaanhoito hommille oon heittämässä hyvästit. Toki vähä liippaa läheltä edelleen mut silti ihan eri juttu ja arvostus.
Kiva kuulla. Itenkin koen et onhan tää nyt ihan erilaista lukea +30v:nä. Motivaatio ja ymmärrys ihan eri tasoa ku alle 20v.
Onko joku aikaraja korottamiselle? Eli voinko mennä vielä parin vuosikymmenen jälkeen korottamaan englannin? Olen asunut ulkomailla ja työskennellyt englanniksi, joten varmaan arvosana nousisi siitä, mitä se nuorena oli.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku aikaraja korottamiselle? Eli voinko mennä vielä parin vuosikymmenen jälkeen korottamaan englannin? Olen asunut ulkomailla ja työskennellyt englanniksi, joten varmaan arvosana nousisi siitä, mitä se nuorena oli.
Ei sille mitään aikarajaa ole, lisäksi saa nykyään korottaa rajattoman määrän kertoja. Parempi sitten opetella ne sähköiset systeemit etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille mitään aikarajaa ole, lisäksi saa nykyään korottaa rajattoman määrän kertoja. Parempi sitten opetella ne sähköiset systeemit etukäteen.
Kiitos, lapsi kirjoittaa ensi vuonna, niin hän voisi opettaa systeemit. Voitaisiin mennä yhdessä. :)
Ite voin alottaa eli nyt olis tarkotus korottaa ens syksynä psyka, ihan uutena koska itellä vanha reaali. Sit joko uskonto tai hissa sen jälkeen keväällä. Sit äikän ja enkun korotus. Ja vikana viel matikka joko pitkänä tai lyhyenä riippuen miten nää ekat kirjotukset menee et paljon pisteitä tarviin, jos näyttää et pitkä niin alottelen sitä jo sit aiemmin enkä kuvittele et sen hanskaisin puoles vuodessa. Toiv.lyhyt riittää.
Eli kaikenkaikkiaan 2v varaan tähän projektiin, koska työ ja pienet lapset eli luen iisisti 1-2h/ilta ja pidän reilusti vapaapäiviä jos siltä tuntuu. No stress. Ja logopedia tavoitteena.