Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyspalkinto

Vierailija
20.02.2022 |

Autoin perjantaina ja lauantaina tutun naisen lasten harrastuksissa kuskaamalla autollani lapsia ympäri pääkaupunkiseutua. Nainen lupasi tehdä minulle aamiaisen täksi aamuksi. Nainen tuli antamillani avaimilla kotiini aamulla, hääri keittiössä, ja käski minun pysyä sängyssä. Ennen aamiaista, nainen tarjosi minulle yllättäen aivan ihanan kiireettömän ja loppuun asti viedyn suihinottoherätyksen. Vaikka minun ei kuulemman pidä odottaa, että mitään vastaavaa voisi tapahtua jatkossa, olen tällä hetkellä aivan taivaissa (ja mietin miten voisin taas auttaa naisen lapsien harrastuksissa)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamaton suihinotto on parasta. Tein keittiön tiskialtaan vaihtoa erään yksinasuvan naisen luona, ja kysyin, josko voin käydä suihkussa ennen kuin vaihdan likaiset työvaatteet pois. Suihkusta tullessani nainen työnsi minut sohvalle, vetäisi pyyhkeen lantioltani, ja otti vielä löysän kullini suuhunsa, vaikka ei se muutamaa sekuntia kuumassa suussa löysänä pysynyt. Naisen nieltyä lastini, hän vielä sanoi, että kiitos avusta. Eipä ollut ennen kiitelty siitä, että on saanut ottaa suihin.

Vierailija
2/12 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle joka tulisi ja korjaisi autoni, antaisin mielelläni suikkarin. Oikeastaan, sopivalle miehelle tykkäisin antaa ihan muuten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin suikkariin menee 10min. aikaa. Tasa-arvon kannattajana korjaisin autoa suikkaria vastaan max. 10min. Palkka esim. kytkinremontista seksiksi muutettuna olisi noin 8 tuntia seksiä.

Vierailija
4/12 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin suikkariin menee 10min. aikaa. Tasa-arvon kannattajana korjaisin autoa suikkaria vastaan max. 10min. Palkka esim. kytkinremontista seksiksi muutettuna olisi noin 8 tuntia seksiä.

totta tämä.paitsi jos ajatellaan vaikka maksullista naista,mitä maksanee suikkari?60€?lienee hurjaksi muodostuva tuntihinta jokatapauksessa.ei vaatimattomalla veloituksella kannata kisomaan lähteä...

Vierailija
5/12 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaanikkona olisi ilo korjata sinun autoa ihan yllätys palkinnon voimin 😉

Vierailija
6/12 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaanikko 43v kirjoitti:

Mekaanikkona olisi ilo korjata sinun autoa ihan yllätys palkinnon voimin 😉

Mekaanikko 😂!!??

Kyseessä on tavan vanha tojota. Ei mikään F1

Vierailija
7/12 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran olen nuorempana romuautoja rassaillut, että enää en niihin mielellään kajoa. Mutta jos saisi vaikka suikkarin jokaista työtuntia kohtaa, niin mikä tahansa ruosteisen Ladan helmojen v.mäinen hitsauskorjailu kyllä kävisi. Korjaisin autoja mielellään vaikka 365 tuntia vuodessa.

Vierailija
8/12 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tässä ketjussa pari miestä on saanut suihinoton palkkiona tekemistään palveluista, en usko, että ihan tasan menee tämä asia miesten ja naisten välillä. Naapurissa käy kerran viikossa viehkeä nuori Virolaisnainen siivoamassa. Ihan mielellään nuolisin orgasmin, tai vaikka kaksi, jos hän kävisi siivoamassa minun luona.

Vierailija
9/12 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tässä ketjussa pari miestä on saanut suihinoton palkkiona tekemistään palveluista, en usko, että ihan tasan menee tämä asia miesten ja naisten välillä. Naapurissa käy kerran viikossa viehkeä nuori Virolaisnainen siivoamassa. Ihan mielellään nuolisin orgasmin, tai vaikka kaksi, jos hän kävisi siivoamassa minun luona.

Aina joskus tulee kyllä sellainen horny olo, että voisin hyvin käydä siivoamassa ihanaa pillun nuolentaa vastaan. Niinkuin juuri nyt.

Vierailija
10/12 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina joskus tulee kyllä sellainen horny olo, että voisin hyvin käydä siivoamassa ihanaa pillun nuolentaa vastaan. Niinkuin juuri nyt.

Olen tosin siivonnut viikonloppuna, mutta jos tulisit vaikka pyyhkimään keittiön pöydän, niin antaisin siitä hyvästä oikein hyvää suuta palkinnoksi. Ei tartte muuta, voin vetäistä kuivat sen jälkeen kun olet lähtenyt, mutta makusi viipyilisi vielä kielelläni.

Vierailija
11/12 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... sen jälkeen kun olet lähtenyt, mutta makusi viipyilisi vielä kielelläni.

Ihana runollinen kielikuva :P

Vierailija
12/12 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko se palkinto jostain, mutta yksi kiihottavimmista kokemuksistani oli kun best manina sain yllätyssuihinoton morsiamen kaasolta. Kaaso oli varattu, ja sanoi myöhemmin, että se oli vain hetken päähänpisto ja ei tule toistumaan, eikä tullutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi