Onko Leijonien olympiakulta Sinulle sukupolvikokemus, joka määrittää sinulle loppuelämän suunnan?
Kommentit (17)
Ei se ole, kutebmn se ei ole Suomen jääkiekollekaan. Kisoista puuttui kaikki parhaat Kanadan ja USAn pelajaat, jotka osallistuvat seuraavaksi 2026 Olympialaisiin.
Suomi ei voita kisoja joissa on maailmannparhaat pelaajat ja NHL- pelaajat mukana. Nämä oli tynkäkisat, mutta saman tunnustuksen Suomi kyllä saa, vaikka tietää jääkiekkoliitto miksi voittivat tällä kertaa.
Ei sukupolvikokemuksen määritelmä ole, että se määrittää loppuelämän suunnan.
Mutta vastauksena kysymykseen, ei ole. Hieno ja historiallinen saavutus, toki.
Ensimmäinen maailmanmestaruus sen sijaan oli sukupolvikokemus. Siitähän sekosi koko Suomi.
Hieno juttu, katsoin jopa TV:sta ne viimeiset minuutit, mutta ei se oikeasti missään tunnu. Mikään ei muutu ja hetken aikaa ne joilla ei ole tarpeeksi sisältöä elämässään jaksavat juhlia. Minä menen töihin.
Mietin mielessäni, että "jee" . Ja se oli sitten siinä.
Ei sukupolvikokemus, mutta onhan se mukavaa edes muutamia kertoja elämässään tuntea iloa suomalaisuudesta.
N60
Ihan sama,suurin osa hiihdon mitaleista himmeni romukullaksi doping skandaalin jälkeen Lahdessa. Siihen loppui kisojen katselu.
Ei määritä elämän suuntaa, mutta oli peliä mukava jännittää ja voitto toi ilon tunteet pintaan.
Jääkiekkoa pelataan tosissaan noin kymmenessä maassa.
Että semmoista.
Ei?
Minua ei kiinnosta urheilu, olympialaisia en ole katsonut minuuttiakaan.
En edes tiedä, onko Suomi ennen voittanut olympiakultaa lätkästä ja onko se jotenkin merkittävää, arvostettua tai iso saavutus.
Kyllä, eilen olin luuseri. Nyt maailma on minun.
Ei kiinnosta lainkaan. Eiks sen joku slovenia tai slovakia voittanut? Siis joku kehitysmaa
Hahhaa mikä trolliavaus. Rupupelaajat vitsikisoissa ja joillekin iso ”kokemus”!!! Nauran katketakseni näille ”sankareille” . Jokainen älyä omaava tajuaa, että nämä ei olleet vakavasti otettavat kisat vaan täyttä pelleilyä surkeiden sarjojen jämäpelaajilla.
Mitä nyt Katajanokan kodin ikkunastani oikein näen, niin Kauppatorilla on aamusta lähtien ollut satoja juhlijoita.²
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoa pelataan tosissaan noin kymmenessä maassa.
Että semmoista.
Joista Suomi on paras, jihuu!
Olihan tuo kiva juttu. Muta henkilökohtaisesti ihan sama.
Ei vaikuta elämääni mitenkään. Pysyn kaukana näistä torijuhlista