Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riski kiihottaa!

Vierailija
20.02.2022 |

Haaveilen suojaamattomasta, kondomittomasta seksistä. Niin ettei voi tietää, tuleeko esim. tauti tai raskaus. Tulee ihan hullun kiihottunut olo, kun ajattelenkin sitä.. Ihan valun, ja klitoris alkaa paisua..

Kertokaa te kokemuksistanne suojaamattoman seksin kanssa, onko kaduttanut, onko tapahtunut jotain pahaa, vai onko nautinto ollut jumalallisen ihanaa?

Onko teille käynyt niin, että' mies on panon jossain vaiheessa ottanut kortsun salaa pois, ja painanut paljaalla? Minulle on käynyt niin, mutta en ole voinut suuttuakaan siitä - sainhan orgasmin kuitenkin, joten olkoon syyttelyt. ;) Pari kertaa mies on myös härnännyt mut siihen tilanteeseen, että olen kiimoissani antanut ilman. Ei vaan VOI sanoa ei, kun mies liikuttelee kullia emättimen aukon ja klitoriksen välissä niin että on ihan hulluksi tulossa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa kans panna paljaalla ja laueta sisään. Kiihottais panna nainen paksuks

Vierailija
2/10 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen aina paljaalla, ei kiinnosta kumit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panot aina paljaalla!

Jos pitää kumien kanssa säätää, niin sitten on parempi jättää panematta.

M41

Vierailija
4/10 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope vai Riku ?

Vierailija
5/10 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alkoi isäntä rikoossa hikoon, kyllä rikoo on riskillä ruma"

Vierailija
6/10 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa todella paljon tuo paljaalla pano. Entisen fb jätti pilleritkin pois ennen kun tavattiin taas. Tietysti kiusoittelin ja naitiin hitaasti ja pitkään. Lopulta laukeamisen sisään.. todella kiihottavaa ja tuhmaa sekä riskiä. Kuukautiset onneksi alkoi ajallaan ja toki otti jälkiehkäisyn aikaan sisällä varmuudeksi. Kiihottaisi löytyy taas naista jota kiihottaisi tuollainen riski.. 🥰

Vierailija
7/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kortsun kanssa ole oikeeta seksiä. Joskus kun yhden illan jutuissa on saanut luomunaista ja tuntunut niin ihanalta kun orgasmi on tullut. Mikään ele parempaa kuin antaa siementen lentää kohdunkaulalle.

8/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin vaikutat

Laita postia tulemaan

litlecok1@gmail.com

Vierailija
9/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (paremminkin minulla) on ongelmana se, että meillä ei ole yhteistä lasta. Vaimo ei halua enää enää lisää lapsia. Itse haluaisin kovasti tulla isäksi ja siittäminen, naisen hedelmöittäminen ajatuksena kiihottaa kovasti.

Vierailija
10/10 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko uuttaketjua tehä? Normiyhenpano, mällit sisään ja kiittää samalla kun pukeudun ja poistun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi