Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

väkivalta

Vierailija
05.07.2015 |

Vaimoni löi minua tänään. Olen aivan äimän käkenä ja silmäni on musta. Kukaa ei ole lyönnyt minua aikaisemmin. Miten toimin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kamat ja lähde, jos teillä on lapsia niin tee rikosilmoitus.

Vierailija
2/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertapamaus on ikuinen munaus.

Vierailija
4/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvosta! Pidänkin enemmän naapurin Teuvosta!

Vierailija
5/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on aika lailla eri asia, koska käytännössä mies pystyy halutessaan tekemään naiselle väkivalloin mitä tahansa mutta nainen ei miehelle, joten vaikka nainen löisi, se ei merkitsisi juuri mitään, koska miehellä on silti valta, mitä tulee fyysisyyteen, mutta ei tietenkään kaikissa muissa suhteissa.

Vierailija
6/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:52"]Tämähän on aika lailla eri asia, koska käytännössä mies pystyy halutessaan tekemään naiselle väkivalloin mitä tahansa mutta nainen ei miehelle, joten vaikka nainen löisi, se ei merkitsisi juuri mitään, koska miehellä on silti valta, mitä tulee fyysisyyteen, mutta ei tietenkään kaikissa muissa suhteissa.
[/quote]
Kaikilla on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Sukupuolesta riippumatta se on yhtä tuomittavaa.

Vierailija
7/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla tuomittavaa, mutta ei se koskaan tunnu pahalta jos tietää, että on kuitenkin vahvempi, ja voisi hyvin puolustaa itseään. Mitä esimerkiksi Björn Wahlroos välittää jonkun köyhän kommenteista, ei tunnu missään hänellä, eikä miehen tarvi välittää naisen lyönneitä kun ne ovat niin voimattomia.

Vierailija
8/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vyöremmi ja lyö takaisin. Tosin vaan isoihin lihaksiin (pakarat ja reidet) niin ei synny vammoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme