Alkoholimyönteisiä muumipaitoja!
Kyseinen pulju siis myy erilaisista tuotemerkeistä/piirroshahmoista kaikenlaisia pilagrafiikoita. Linkitin teille nyt tuon haisulista tehdyn grafiikan, sillä mielestäni muumeista ei saisi tehdä minkäänlaisia alkoholimyönteisiä juttuja. Onkohan noilla ees lupia tollaseen? Mitäs palstan muut mammat on mieltä tälläsestä?
Kommentit (65)
Aika mautonta pilaa. Mahtaakohan tuo olla edes laillista? Arvelisin että Muumien oikeuksien haltijat ei ihan helposti anna lupaa paitoihin jotka linkittää lapsille suunnatun brändin päihteiden väärinkäyttöön.
Herranjumala! Tekijät on kyllä ehdottomasti saatava vastuuseen. Onko tästä ilmoitettu mihinkään?
Jos näkisin 10-vuotiaan poikani päällä tuollaisen paidan, niin antaisin kyllä sellaiset tukkapöllyt, että oksat poies!!
Uskomatonta! Miten muumien tekijät ovat voineet suostua tällaiseen?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:21"]
Herranjumala! Tekijät on kyllä ehdottomasti saatava vastuuseen. Onko tästä ilmoitettu mihinkään?
Jos näkisin 10-vuotiaan poikani päällä tuollaisen paidan, niin antaisin kyllä sellaiset tukkapöllyt, että oksat poies!!
[/quote]
Ylilauta ilmoitti jo Moomin Charactersille, ja nyt puljun omistaja ilmeisesti roskapostaa laudalla häivyttääkseen huomion muista tavaramerkkirikkomuksista. Ferroplan II menossa...
Muumien luojakin oli juoppo, lesbo ja alkoholisoitunut. Ettekö sitä tienneet?
Nyt tiedän mistä meidän muksuille ei vaatteita enää osteta!
Heh, mä ostin kerran ihan Luontokaupasta miehelle sellaisen muumipaidan, jossa muumipapan vieress on laatikko jossa lukee "Whiskey" eli viskiä. Tainnut käydä Tallinnassa muumipappa hakemassa lastin :D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:25"]Nyt tiedän mistä meidän muksuille ei vaatteita enää osteta!
[/quote]
Fiorellashopista..? Lapset varmaan myös iloisia :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:26"]Heh, mä ostin kerran ihan Luontokaupasta miehelle sellaisen muumipaidan, jossa muumipapan vieress on laatikko jossa lukee "Whiskey" eli viskiä. Tainnut käydä Tallinnassa muumipappa hakemassa lastin :D
[/quote] Eikös niissä alkuperäisissä muumi-sarjiksissa pappa vedä wiskiä, polttelee piippua ja pelaa pokeria.
Anna mun kaikki kestää. Mihin tämä nykymaailma on oikein menossa, kun viattomat lasten hahmotkin liitetään nykyään seksiin ja huumeisiin?
Nimim. Järkyttynyt 2 pienen lapsen äiti Vantaalta.
Nyt tiedän mistä itse ostan vaatteeni jatkossa!!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:33"]Anna mun kaikki kestää. Mihin tämä nykymaailma on oikein menossa, kun viattomat lasten hahmotkin liitetään nykyään seksiin ja huumeisiin?
Nimim. Järkyttynyt 2 pienen lapsen äiti Vantaalta.
[/quote] Muumit ei kyllä alunperin olleet viattomia lasten hahmoja.
Mielestäni toi on ihan siisti paita, ja kyllä nyt lapset ymmärtää mikä on leikkiä ja mikä totta. Kaiken lisäksi Haisulihan on paha, aina kiusaamassa muumi-peikkoa.
Tuskin ainakaan kovin kauaa pystyt niitä tuolta ostamaan. Saattaa olla konkurssi edessä kun tekijänoikeuksia aletaan selvitellä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:26"]Heh, mä ostin kerran ihan Luontokaupasta miehelle sellaisen muumipaidan, jossa muumipapan vieress on laatikko jossa lukee "Whiskey" eli viskiä. Tainnut käydä Tallinnassa muumipappa hakemassa lastin :D
[/quote] Eikös niissä alkuperäisissä muumi-sarjiksissa pappa vedä wiskiä, polttelee piippua ja pelaa pokeria.
[/quote]
Tekevät myös pontikkaa, kokeilevat huumeita ja potevat krapulaa
Kamalaa retostelua!! Hyvänen aika jos meidän muksut esittelis nuita paitoja pikkukakkosta katsoville pienimmille... otan kyllä maanantaina yhteyttä viranomaisiin!