Mistä langasta kannattaisi neuloa olkalaukku?
Työttömänä ja syksyllä opiskelut aloittavana olisi hyvin aikaa neuloa uusi koululaukku.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:37"]puuvillalanka tai vaikkapa matonkude, esim vanhoista trikoopaidoista teet suikaletta ja virkkaat siitä.
[/quote]kysyttiin neulomisesta
http://www.kaboodle.com/hi/img/b/0/0/151/d/AAAACyruMDoAAAAAAVHSoQ.jpg?v=1304450897000
Jotain tämän tyylistä olin ajatellut.
Ap
Joku tukeva, joka ei veny liikaa.Ennemmin naru kuin lanka.
Mä olen virkannut novitan kelosta laukkuja. Tosin en tuedä, saako keloa vielä.
Suosittelen kalastajanlankaa niin on ainakin hyvälaatuinen lopputulos, tee vaikka kaksinkertaisesta. Tavallinen puuvilla venyy ja nöyhtyy.
No virkkaa edes se pohja. Siitä poimit sitten silmukat sivuja varten.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:49"]No virkkaa edes se pohja. Siitä poimit sitten silmukat sivuja varten.
[/quote]
Entä jos tekee vahvistetulla neuleella?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:49"]No virkkaa edes se pohja. Siitä poimit sitten silmukat sivuja varten.
[/quote]
Entä jos tekee vahvistetulla neuleella?
[/quote]
Tämä siis ap
Olipa ihana malli! Mistä tuohon laukkuun saa ohjeen? Onko siinä kangasvuori tai vastaava?
Olipa ihana malli! Mistä tuohon laukkuun saa ohjeen? Onko siinä kangasvuori tai vastaava?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:58"]Olipa ihana malli! Mistä tuohon laukkuun saa ohjeen? Onko siinä kangasvuori tai vastaava?
[/quote]
Ei mitään hajua. :D itse ajattelin vain päästäni keksiä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:58"]Olipa ihana malli! Mistä tuohon laukkuun saa ohjeen? Onko siinä kangasvuori tai vastaava?
[/quote]
Ei mitään hajua. :D itse ajattelin vain päästäni keksiä.
[/quote]
Ap
kyllä luulis opiskelujen maistuvan noin kauniin laukun kanssa :)))) Tsemppiä ap:lle syksyyn!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:02"]kyllä luulis opiskelujen maistuvan noin kauniin laukun kanssa :)))) Tsemppiä ap:lle syksyyn!
[/quote]
Kiitoksia. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:14"]Työttömänä ja syksyllä opiskelut aloittavana olisi hyvin aikaa neuloa uusi koululaukku.
[/quote]
Nyt mulla on vain väri enää hukassa. :D itse tykkäisin jostain kirkkaasta väristä, eli limenvihreä, pinkki, sininen tai punainen olis mielessä. Mutta en osaa päättää. :D
:DDDDD
Luokkalaises elää moonta vuotta pidempää laukkus ansiosta :))))
Novitan Isoveli voisi käydä tuohon malliin. Vuori tietenkin pitää olla.
puuvillalanka tai vaikkapa matonkude, esim vanhoista trikoopaidoista teet suikaletta ja virkkaat siitä.