Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Ovatko silmälasit naisella nou nou?

Vierailija
05.07.2015 |

Toivottavasti ei.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymyskin !

Vierailija
2/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni naisella on silmälasit - ne tekee nuoresta naisesta herttaisen ja kiltin näköisen. Mieluummin sellaiset isosankaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii naiselle lasit ja kyllä silmälasipäiset naiset saa baareissa miehiltä huomioo siinä missä muutkin. T. Rillipää jolla useita poikaystäviä ollut!

Vierailija
4/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muna maittaa, niin muulla ei ole väliä.

Vierailija
5/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:32"]

Hyvin sopii naiselle lasit ja kyllä silmälasipäiset naiset saa baareissa miehiltä huomioo siinä missä muutkin. T. Rillipää jolla useita poikaystäviä ollut!

[/quote]

Sähän oot antelias ollu

Vierailija
6/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:26"]

Toivottavasti ei.

[/quote]

Eivät ole. Miksi luulet niin? Itsekkin kantanut sellaisia kasilta lähtien. Minkäs teet, kun nähdä pitää.

m41

Vierailija
7/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle.

Vierailija
8/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:09"]

No ei ole. Kun rillejä käyttävä tyttö ottaa lasit pois, se on just kaikkein seksikkäintä. Se miten piirteet muuttuvat, ja kasvojen ilme, silmiä siristäessä, kun ei näe kunnolla.

[/quote]

Mä en ainakaan voi ottaa pois laseja, kun en näe muuten ja herkät silmät niin piilarit ei käy. Ärsyttää ainakin vanhemmissa sarjoissa ja leffoissa "ruman" tytön muodonmuutos on vain erilainen kampaus, seksikkäät vaatteet ja silmälasit heivataan ilman korvaavia piilolinssejä. 

Vierailija
9/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:03"]

No ei ole. Kun rillejä käyttävä tyttö ottaa lasit pois, se on just kaikkein seksikkäintä. Se miten piirteet muuttuvat, ja kasvojen ilme, silmiä siristäessä, kun ei näe kunnolla.

[/quote]

Mä en ainakaan voi ottaa pois laseja, kun en näe muuten ja herkät silmät niin piilarit ei käy. Ärsyttää ainakin vanhemmissa sarjoissa ja leffoissa "ruman" tytön muodonmuutos on vain erilainen kampaus, seksikkäät vaatteet ja silmälasit heivataan ilman korvaavia piilolinssejä. 

[/quote]

Kyllähän sinäkin lasit otat pois jossain tilanteissa. Ja siitä tuossa onkin kyse.

Vierailija
10/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/26/77/74/26777439a4f7a81ad7508fbd1c1ea4b1.jpg

http://s112.photobucket.com/user/Angry_Lizard/media/Uglies/uglycorset.jpg.html

Miehiä kiinnostaa vain se, että olet kaunis ja mielellään yli 10 vuotta nuorempi, halukas ja mielellään pidät välillä piilareita. 

Vierailija
11/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:10"]

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/26/77/74/26777439a4f7a81ad7508fbd1c1ea4b1.jpg

http://s112.photobucket.com/user/Angry_Lizard/media/Uglies/uglycorset.jpg.html

Miehiä kiinnostaa vain se, että olet kaunis ja mielellään yli 10 vuotta nuorempi, halukas ja mielellään pidät välillä piilareita. 

[/quote]

No en kyllä ole kiinnostunut kaksitoistavuotiaista... ja silmälasit tai ei, sillä ei ole väliä.

Vierailija
12/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:09"]

[/quote]

[/quote]

Kyllähän sinäkin lasit otat pois jossain tilanteissa. Ja siitä tuossa onkin kyse.

[/quote]

Vain nukkuessa ja pitäessäni voimakkuuksilla olevia aurinkolasejani. Suihkussakin lasit päässä.

Vierailija
13/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, kyllä seuraa on riittänyt, vaikka lasit onkin... eivät ole näemmä haitanneet ;)

t. piilareita omistamaton rillipää

Vierailija
14/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kiinnostun melkein mistä naisesta tahansa, kunhan hänellä on silmälasit tai ainakin lasit lisäävät aina kiinnostusta paljon. En tiedä mistä se johtuu ja joskus se tuntuu vähän kiusalliselta tai naurettavaltakin, koska sen ei pitäisi olla niin tärkeä asia. Yleensä silmälasit yhdistetään hieman tavallista parempaan älykkyyteen, mutta myös monilla ns.WT-naisilla on lasit ja sitten tulee helposti väärinymmärryksiä, kun lähestyy naista pelkkien silmälasien takia. Reilusti yli 40-vuotiaat naiset ovat tietysti myös ihan oma lukunsa, koska heillä on ikälasit ja he ovat minulle normaalisti näkymättömiä laseista huolimatta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
15/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vain nukkuessa ja pitäessäni voimakkuuksilla olevia aurinkolasejani. Suihkussakin lasit päässä.

[/quote]

Siinähän ne olennaiset tilanteet tulivatkin.

Vierailija
16/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat isot, hauskat ja nuorekkaat lasit niin tykkään. Nuorella -tai oikeastaan kenellä tahansa "sangattomat" lasit ovat juntit

Vierailija
17/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en tottunut laseihin, ja viimein kävin laserleikkauksessa. Ah mikä vapaus! Muilla lasit on kivoja, mutta itselläni ärsytti ja haittasi.

Vierailija
18/62 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:46"]

Jos ovat isot, hauskat ja nuorekkaat lasit niin tykkään. Nuorella -tai oikeastaan kenellä tahansa "sangattomat" lasit ovat juntit

[/quote]

Tarkoitatko kehyksettömiä ns. hengettömiä, vai sangattomia tyyliin Roope Ankka?

Omaan makuun ketjussa linkatut överi isot trendilasit ovat kamalia, siistit ja asialliset lasit ovat täysin neutraalit, eivätkä herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

Vierailija
19/62 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kelpaa, onko se hänen vikansa jos silmät eivät pelaa.

Vierailija
20/62 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies mutta pakko kertoa! Mulla on lasit (ihan muodikkaat ja mulle sopivat, ei liian räikeät) mutta pidän mielelläni myös piilareita (paremmat urheillessa ja viihteelle mennessä kivempi meikata kun ei laita laseja päähän), mutta mun mies käy aivan kuumana mun laseihin :D on monesti pyytänyt että voisinko laittaa ne päähän, kun aletaan sekstailla :D :D Juhannuksen mökillä kuulin vahingossa, kun miehen kaveri (mies myöskin) kommentoi miehelleni minun poistuttuani huoneesta että "huhhuh tuolla Maijalla on aika sihteerilookki lasit päässä" ja mieheni vain nauroi että niimpä :D että eivät todellakaan ole turn off monille. Yksilöllisiä eroja varmasti on, makuasia kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän