Help!
Kaasoin pyttyyn syövyttävää viemärinaukaisuainetta, kun se oli tukossa. sitä oli läikkynyt reunoillekin ja menin vähän ajan päästä sinne pissalle. Nyt on reidet palaneet, laitoin rasvaista perusvoidetta. Onko tää vaarallista? Hauska juttu, mutta ei naurata kyl yhtään oikeesti!
Kommentit (22)
Pese se ihoalue kunnolla äläkä pelkästään rasvaa..... ja pöntön reuna myös kunnolla puhtaaksi siitä aineesta
Joo mä tein noin jo! Ja pakkohan sitä oli kaataa pyttyyn, koska se oli tukossa! ap.
Ei jumalauta miten joku voi olla noin tyhmä. Mikä tän palstan keskiarvo äo:ssä on oikein?
Kaada ens kerralla suoraan pyllyyn.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:40"]
Sitä ei saa kaataa pyttyyn
[/quote]
Miksei saa? Eikös se ole siihen tarkoitettu? jos kaataa viemäriin, niin eikös ne samaa jäteveteen mene? Mihin se sitten on tarkoitettu? ap.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:40"]
[/quote]
Miksei saa? Eikös se ole siihen tarkoitettu? jos kaataa viemäriin, niin eikös ne samaa jäteveteen mene? Mihin se sitten on tarkoitettu? ap.
[/quote]
Keittiö-ja vessanlavuaareihin ja suihkun lattiakaivoon useimmiten. Lukisit pullon ohjeet ennen kuin teet mitään, idiootti. Ohis
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:42"]
Ei jumalauta miten joku voi olla noin tyhmä. Mikä tän palstan keskiarvo äo:ssä on oikein?
[/quote]
No ainut moka oli, et meni sinne reunoille, enkä huomannut. Mihin se aine sitten on tarkoitettu? ap. ( ilmeisen tyhmä sitten)
No oon sitten idiootti, mutta meneekö siis vessanpytyn jätevesi johonkin muualle kuin lattiakaivosta ja pesualtaasta, vai mitä oon nyt niin väärin käsittänyt? ainakin pytty aukes ja pakko oli päästä tarpeilleen, vaikka huonosti kävi itelleni.
Kertokaapas nyt sitten viisaat? ap.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:48"]No oon sitten idiootti, mutta meneekö siis vessanpytyn jätevesi johonkin muualle kuin lattiakaivosta ja pesualtaasta, vai mitä oon nyt niin väärin käsittänyt? ainakin pytty aukes ja pakko oli päästä tarpeilleen, vaikka huonosti kävi itelleni.
Kertokaapas nyt sitten viisaat? ap.
[/quote]
L U E P U L L O N O H J E E T
Niin ja toi on tollanen Pirkka-putkenavaaja, jossa ei kyllä lue, ettei saa kaataa vessanpyttyyn, vaan että sopii kaikille putkille. ap., idiootti edelleen, joka kysyy, mitä nyt tein muuta väärin kuin en huomannut läikyttäneeni sitä myös reunoille, kun puhelin soi just silloin ja tuli kiirus.
Se pöntön posliinipinta ainakin menee pilalle ja siihen tarttuu nyt kaikki lika helpommin, eli sulla on kohta kivan pintyneen värinen pönttö
NIin ja luki, ettei vahingoita mitään putkistoja. Eli mikä tässä nyt muuten on ongelma kuin oma punoittava ja kirvelevä ihoni? T:idiootti ap.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:56"]
Se pöntön posliinipinta ainakin menee pilalle ja siihen tarttuu nyt kaikki lika helpommin, eli sulla on kohta kivan pintyneen värinen pönttö
[/quote]
No eikös pytyn pinta ole ihan samaa materiaalia kuin lavuaarikin, jonne sitä saa kaataa? t. idiootti ap., joka tahtoo kunnon perusteluja oppiakseen, jos on oikeasti tehnyt väärin kuin itselleen.
Vessanpönttö itsessään ei ole mikään putkisto. Se on vaan vessanpönttö joka ei kestä putkenavaajia samalla tapaa kuin putket.
Siis mitä se kaaso teki? En ymmärtänyt! :O
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:56"]
[/quote]
No eikös pytyn pinta ole ihan samaa materiaalia kuin lavuaarikin, jonne sitä saa kaataa? t. idiootti ap., joka tahtoo kunnon perusteluja oppiakseen, jos on oikeasti tehnyt väärin kuin itselleen.
[/quote]
No ethän sä lavuaariin sitä kaada, vaan lavuaarin putkistoon siitä viemäriaukosta. Älä nyt sano, että sä levität sitä ympäri lavuaaria? Putkenavaaja, ymmärrätkös? Ei lavuaarin pesuun tarkoitettu.
Tää on taas niin AAVEE:ta sanonpa minä ap. voi justus. jos muoviputkille eikö muillekaan ei tee mitään, eikä keraamiselle lavuaarille, niin vessanpytty sitten vähinjtään syöpyy pilalle ja olen täysi idiootti? Terveisin ap.
Ap vaikuttaa vähän amerikkalaiselta.... ohje: "älä kuivata kissaa mikrossa"..... Eipä muuta.
No just...alkaa huumori loppumaan tai sitten mietin, et kuka tässä idiootti on? T. ap, jolla on äo kyllä ihan normaalilla tasolla ja vähän päällekin ja ikääkin jo tarpeeksi. Mitä itte olisitte tehneet vastaavassa tilanteessa? Menneet varmaan naapuriin veskiin ja varsinkin isommalle hädälle? Joopa joo, ei voi muuta sanoa tai todeta...