Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin luona kakkukahvilla ja hyi hitto!

Vierailija
05.07.2015 |

Sanoi laittaneensa täytteeksi mm pilttiä. Kas kun ei rintamaitoa tarjonnut kahviin. Joo jäi kyllä loppu kakkupala syömättä kun ällötti ajatus vauvan ruuan syömisestä. Jaksoi vielä ihmetellä miks ei maistu. -.-

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono!

Vierailija
2/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reputit. 4-

Vierailija
4/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ku paska

Vierailija
5/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen teini ja vähän isompikin syö pilttejä välipalana, niissä kun ei ole turhia sokereita.

Mä laitan mangolasagneen aina pilttiä (tai itse asiassa Semperiä), tervetuloa syömään!

Vierailija
6/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla parempi sitten

Vierailija
7/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes huono vaan säälittävä! Nolo! Myötähäpeää tuottava. Amatöörin otteella tehty.

Vierailija
8/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:29"]Joka toinen teini ja vähän isompikin syö pilttejä välipalana, niissä kun ei ole turhia sokereita.

Mä laitan mangolasagneen aina pilttiä (tai itse asiassa Semperiä), tervetuloa syömään!
[/quote]

Mikä vitun mangolasagne

Vierailija
9/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:29"]Joka toinen teini ja vähän isompikin syö pilttejä välipalana, niissä kun ei ole turhia sokereita.

[/quote]
Ihan ok käyttää esim. kakuissa pilttisoseita, hedelmä/marja, mutta tuo mangolasagne kuulostaa niin oksettavalta, että ei kiitos, jätän väliin.

Vierailija
10/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tilanteessa, jossa on tarjottu rintamaitoon tehtyä pullaa ja se kerrottiin vasta jälkikäteen. 

En nyt yökkäillyt, mutta jos sen etukäteen olisin tiennyt, niin en ehkä olisi syönyt. Ymmärrän, että siinä ei ole mitään vaarallista eikä pahaa. Silti kyllä vähän ällötti. Pakastimessa kuulemma oli ollut niin paljon ylimäräistä rintamaitoa. 

Vierailija
11/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävän kaverilla on ihan oikeasti inho Piltti-hilloja yms. kohtaan, koska "ällöä syödä vauvanruokaa". Kiva pieni välikohtaus kakkukahveilla kerran... Että kyllä tätäkin tapahtuu. Eikä auta selitykset, että sehän on vain hedelmäsosetta. Kun kerran on vauvanruokaa, niin ällöä ja piste.

Vierailija
12/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittu?Teinit syö pilttiä, siis vauvojen ruokaa? Seuraavaksi varmaan käyttävät lasten vaippoja kuukautissiteenä?

Ei vittu miten sairasta...

Vierailija
13/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä piltti, nam! Sitä aina opiskelun ohessa syötiin.

Vierailija
14/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On terveellisempiä kuin hillot, eivätkä tee kakusta liian makeaa.

Vierailija
15/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:36"]

Mitä vittu?Teinit syö pilttiä, siis vauvojen ruokaa? Seuraavaksi varmaan käyttävät lasten vaippoja kuukautissiteenä?

Ei vittu miten sairasta...

[/quote]

Ap se taitaa jatkaa tässä... Vieläkin tekniikka täysin hakusessa. Miten voisimme häntä opettaa häntä provoilun kultaiseen, jaloon taitoon. 

Työmaa on kenties tässä tapauksessa pohjaton. Taitava provoilu vaatii vähintään keskimääräisen älykkyyden ja hieman keskimääräistä paremmat verbaaliset kyvyt eritoten tyylilajien hallinnan suhteen. 

Vierailija
16/16 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi