Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö sinä ystävän häihin australiaan?

Vierailija
05.07.2015 |

Suomalainen nainen ja australialainen mies, asuvat Suomessa, mutta haluaisivat järjestää häät Australiassa. Lähtisitkö toiselle puolelle maailmaa häihin, millä ehdoilla, suostuisitko maksamaan itse matkat? Kuinka aikaisin haluaisit saada kutsun, jotta voisit valmistautua?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä jos saisin rahat kasaan. Vuosi etukäteen pitäisi tietää, koska haluaisin olla useamman viikon jos sinne asti lähden ja järjestelyyn ja matkakassan kerryttämiseen tarvii aikaa. Tulisin yksin, sillä koko perheen lippuja en saisi millään maksettua.

Vierailija
2/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ilman maksettuja lentoja ja majoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taitaisi lähteä. En kyllä oleta, että kukaan muu maksaisi minun mahdollista matkaani, sehän maksaa melkoisen paljon. 

Vierailija
4/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin vain, jos matka maksettaisiin. Joko minun matkani, jos tulisin yksin, tai koko perheen matka, koska ei ole valitettavasti varaa tuollaiseen kaukomatkaan, vaikka olisi hyväkin ystävä kyseessä. Asiasta pitäisi tietää mieluiten puoli vuotta etukäteen, jotta saisin järjestettyä töistä vapaata.

Vierailija
5/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vitussa. 

Vierailija
6/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi hyvä ystäväni niin kyllä. Ihan vaan senkin takia, että oon aina halunnu käydä ausseissa

Vierailija
7/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, jos minulla olisi sellaiseen varaa. Nyt ei ole. Enkä kehtaisi lähteä jos joku muu maksaisi, kun ei olisi juuri varaa edes oleskella siellä perillä :/

Vierailija
8/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi varaa, joten en. Ihan sama kuinka aikaisin kutsu tulisi, en silti pystyisi säästämään matkaan ja majoitukseen + käyttörahat. Harmi, koska unelmani on päästä joku päivä Austraaliaan.

Vierailija
9/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääni olivat japanissa. Kyllä sinne tuttuja tuli suomesta ja muualtakin japanin ulkopuolelta.

Monelle se oli samalla kesälomamatka. Mitään painostusta tai tulovelvoitteita ei ollut.

Itse menisin ystävän häihin ulkomaille, jos rahatilanne sen sallii ja häiden yhteyteen saa järjestettyä kivan pikku loman.

Pelkän hääjuhlan takia en ehkä lähtisi reissuun.

Vierailija
10/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä verran tuollainen Australian-matka mahtaa maksaa lentoineen ja majoituskustannuksineen? Monta tonnia varmaankin?

Vierailija
11/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri järjesti vähän vastaavalla etäisyydellä häät. Vielä sellaiseen aikaan vuodesta, että monella oli hankala tulla. Toivoivat saavansa pienet häät, mutta sukulaiset olisivat vetäneet herneet nokkaan, jos ei olisi kutsuttu. Saivat pienet häänsä suututtamatta sukulaisia:D

Vierailija
12/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jos olisin joka tapauksessa aikeissa matkustaa sinne ja häät voisi käydä samalla reissulla. Muuten aivan liian kallista.

Nauraisin ajatukselle että hääpari joutuisi kustantamaan vieraidensa matkat (jolleivat ole taloustaidottomia miljonäärejä), en kehtaisi ottaa vastaan sellaista itse vieraana.

Ihmettelisin valtavasti miksei järjestetä hääjuhlia molemmissa maissa jos nimenomaisesti halutaan häät Australiassa ja toisaalta häät suomalaisille vieraille. Niinhän ne muutkin tekevät ja hyvin näyttää toimivan?

Vierailija
13/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen yhtiöstä ja siitä milloin ostaa, niin vähän päälle 1000 euroa/henkilö.

Vierailija
14/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, jos taloustilanne olisi kunnossa ja saisin järjestettyä itselleni lomaa. Mutta koska hyvin suurella todennäköisyydellä mulla ei sitten kuitenkaan olisi varaa matkusteluun, en lähtisi. Enkä odota, että morsiuspari maksaa vieraiden matkat, koska niihin menisi helposti pieni omaisuus. Ja ainakin alustava tieto häistä pitäisi tulla mielellään yli puoli vuotta ennen häitä.

Vierailija
15/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä ajoin pitäisi tietää (jotta saa lomaa) ja lähtisin häihin JOS saisin järkättyä tuohon aikaan n. kuukauden pätkän vapaata töistä. Mielestäni noin pitkälle ei kannata lähteä esim. viikoksi, vaan tekisin niin että menisin esim. koko kesälomaksi Australiaan (mahdollisesti kävisin jossain muussakin maassa samalla) ja samalla kävisin ystäväni häissä.

Vierailija
16/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Me ollaan jo täällä. Kutsukaa meidät häihin.

Vierailija
17/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menisin, jos kyseessä olisi hyvä ystäväni :)

Vierailija
18/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan ei tahdo tuota teidänpuolen sukua sinne häihinsä ja pelaa varmanpäälle...

Vierailija
19/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:38"]

Ehkä tosiaan ei tahdo tuota teidänpuolen sukua sinne häihinsä ja pelaa varmanpäälle...

[/quote]Eikö tässä ollut ystävän, eikä sukulaisen häistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä