Onko normaalia että 14-vuotiaalla kasvaa jo parta?
Onko normaalia että 14-vuotiaalla pojallani kasvaa jo parta ihan kunnolla, niin että hän sitä joutuu sheivaamaan 2-3 kertaa viikossa...? Ihan Suomalaistaustainen poika kyseessä.
Kommentit (17)
Tarkoitatko nyt viiksiä vai ihan leukapartaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nyt viiksiä vai ihan leukapartaa?
Joka puolelta tällä jo kasvaa, ylähuulesta, leuassa, poskista ja yläkaulasta, sieltä tosin vielä heikommin.
Ap
Itselläni oli mopoviikset 14-vuotiaana ja 15-vuotiaana aloin ajella leukakarvoja.
Jos on rokotettu niin on. He vanhenevat silmissä.
No kai muistat että kun itse olit kasilla että joillain pojilla oli naamassa karvaa ja toisilla ei?
Lapsen kaikki luokkakaverit on rokotettu. Hirveän näköistä kun tytön näyttää nykyisin keski-ikäisille bupiruusuille ja pojat on hampaattomia, pierulta haisevia kaljamahoja roikkuvinen perzeineen ja poskipusseineen sekä risupartoineen :( Minun lapseni on kaunis enkeli niiden keskellä <3
Naisilla se on normaalia vasta 60+
On normaalia, tosin nykyään tuntuu, että yläasteikäiset ovat paljon lapsenomaisempia kuin 30 vuotta sitten.
Kyllä kait se normaalia on, vaikkei tavallista. Joillakin kulkee suvussa se, että kypsytään nopeasti.
Tottakai on normaalia. Muistelepa itse sieltä ysiltä joku tyyppi, joka näytti jo aikuiselta.
Vierailija kirjoitti:
On, jos on kyseessä on poika.
Näistä nyt nykyään ota kukaan mitään selvää.
im only seventeen
Kyllähän nuo parrakkaan teinipojat rikkoi kaikki liikuntatuntien ennätykset seiskalta lähtien.
On. Karvankasvu on erilaista eri ihmisilllä. Todennäköisesti tällä omallasi tulee olemaan sitten rintakarvojen lisäksi myös selkäkarvat.