Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi normaali?

Maskiton
19.02.2022 |

AV:lla on vouhotettu uudesta normaalista jo kaksi vuotta. Mikä mahtaa olla tuo kuuluisa uusi normaali? Maskipakkoakaan ei ole kuin lentokoneessa nousun ja laskun aikana. Missään muualla käyttämättä jättämisestä ei seuraa sanktioita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millä nimikkeellä vouhotetaan, kunhan ei enää koskaan tarvisi palata toimistolle.

Vierailija
2/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi normaali on sitä, että jokainen on taas vastuussa omasta terveydestään. Yhteiskuntaa avataan ja pian on kaikki koronarajoitukset ohi. Jatketaan elämää. Jos haluaa suojautua koronavirukselta, sitten joutuu suojautumaan ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi normaali on sitä, että jokainen on taas vastuussa omasta terveydestään. Yhteiskuntaa avataan ja pian on kaikki koronarajoitukset ohi. Jatketaan elämää. Jos haluaa suojautua koronavirukselta, sitten joutuu suojautumaan ihan itse.

Minä olen ymmärtänyt "uuden normaalin" aivan päinvastoin. Sen mukaan hysteerikot vaativat maskinkäyttöä maailman tappiin. Eli vaikka korona hiipuisi, niitä pitäisi käyttää normaalien flunssien ehkäisyyn. Lisäksi moni tuntuu häpeävän omaa naamaansa niin paljon, että peittää sen mielellään. Tai sitten ihmisillä on jotain salattavaa, kun haluavat pysyä tunnistamattomina.

Vierailija
4/4 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun elämää ollaan taas "normalisoimassa", ei palata "vanhaan normaaliin", vaan "uuteen normaaliin". Se poikkeaa vanhasta ainakin sen verran, että tauti, joka on nimetty covid-19:ksi, on normaali asia. Siihen sairastuminen ei ole enää mikään kamala tai hävettävä asia. Se on "ihan normaalia", että siihen jokainen vuorollaan sairastuu. Edes siihen kuoleminen ei ole enää paha asia, ei ainakaan pahempi kuin johonkin muuhun sairauteen kuoleminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän