Miksi tällä palstalla annetaan miehistä niin huono kuva?
Kyllä, miehet eivät ehkä yleisesti ottaen ole niin empaattisia kuin naiset. Ja kyllä, miehet ehkä joissakin asioissa ovat pinnallisia. Mutta miksi tällä palstalla annetaan kuva, että kaikki miehet olisivat samanlaisia paskapäitä?
T. Nainen
Kommentit (22)
Mitä hittoa nyt taas.... Missä annetaan kuva että ovat paskapäitä? Eihän paskapäisyys mene miehet-naiset akselilla vaan on yksilökohtaista.
Aloitus on taas kerran miehen. HANKI ELÄMÄ.
Koska täällä puhutaan suomea. Valkoiset miehet on pohjasakkaa ja parhaimmillaankin naurun aihe. Nykyaikaa eli feminismiä.
Koska naiset eivät kykene katsomaan peiliin. Syy on aina miehissä.
Also, palstalla pyörii paljon lihavia, katkeria, rumia, yksinhuoltajia, mt-ongelmaisia naisia. Heidän ongelmansa ovat miesten syytä.
Siksi.
Feministit täällä vihaa jokaista miestä !
En tiedä? Koko elämän historiani minun lähimmät ja parhaimmat ystävät ovat oleet miehiä.Kuin sisarussarjastani johon kuluin,oli veljeni. Valitettavasti he kaikki ovat nurmen alla iki-unessa.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset eivät kykene katsomaan peiliin. Syy on aina miehissä.
Also, palstalla pyörii paljon lihavia, katkeria, rumia, yksinhuoltajia, mt-ongelmaisia naisia. Heidän ongelmansa ovat miesten syytä.
Siksi.
T. Ap
Tämä on naisvaltaisempi palsta ja siksi on enemmän miesvastaisia keskusteluja. Mene yli laudan satunnaiseen ja katso miten miesvaltaisella laudalla taas puhutaan naisista.
Kaikki miehet jotka mulla on ollut kumppanina ovat olleet loppujenlopuksi täynnä paskaa
No ei tällä palstalla naisistakaan synny kovin hääppöistä kuvaa.
Onneksi olette tuolla tosielämässä paljon mukavampia ;-)
M
Miesten mielestä se on heti mies vihaa, jos joku nainen avautuu siitä omasta miehestä. Että siinä haukutaan heti kaikkia miehiä. Vaikka kyse on vain siitä yhdestä miehestä. Miehet ihan itse sitten haukkuvat täällä kaikkia naisia ihan ala arvoisilla nimityksillä. Ja ihan sama mistä on kyse, se on naisen syy. Vaikka mies hakkaisi naisen, tulisi joku inisemään että oma syy.
Kysy niiltä miehiltä, miksi haluavat antaa itsestään sellaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on taas kerran miehen. HANKI ELÄMÄ.
Juuri näin, jos alla lukee T:Nainen, niin on ilmiselvästi mies. Jos taas toisinpäin...eiku...
Se on todellinen ja kaunistelematon kuva.
SikaMiesNysäPenisHakkaajat!!
Tämä palsta on luotu miesten haukkumiseen. Siinä se syy.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä se on heti mies vihaa, jos joku nainen avautuu siitä omasta miehestä. Että siinä haukutaan heti kaikkia miehiä. Vaikka kyse on vain siitä yhdestä miehestä. Miehet ihan itse sitten haukkuvat täällä kaikkia naisia ihan ala arvoisilla nimityksillä. Ja ihan sama mistä on kyse, se on naisen syy. Vaikka mies hakkaisi naisen, tulisi joku inisemään että oma syy.
Tässä on koko touhu pähkinänkuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Oma syy, mitä otit jän nän, pildesi on löysä, laihduta, aasialaiset naiset blaa blaa...
Palsta on täynnä elämäänsä pettyneitä naisia. Jostakin pitää löytää syntipukki.