Seksi ja alastomuus jännittää uudessa suhteessa
Olen seurustellut pari viikkoa ja epävarmuuteni on aiheuttanut vähän ongelmia. Kerran alkoi ahdistamaan, kun poikaystäväni suudellessa lähti hiplaamaan sisäreittäni ja kun otin ranteesta kiinni niin lopetti. Kaikki alastomuus on myös vaikeaa ja muutaman kerran olen joutunut sanomaan etten halua suihkuun tai saunaan. En tavallaan haluaisi, että toinen joutuu odottamaan ja tiedän että tekee mieli kun sillä seisoo koko ajan. Poikaystäväni on muutaman kerran mikä jännittää alastomuudessa ja haluanko seksiä jne. Sattuuko se? Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (55)
Jos poika kiinnostaa, keskustelkaa asiasta ja kerrot oman mielipiteesi aaiasta. Tutustukaa ensin kunnolla ja sitten vähitellen, ehkäisyasiat ml., etenette, kun molemmat olette valmiita.
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa??? Aivan liian vähän aikaa seurustelua ja liian kiire seksiin jöbällä! Vähintään 2 kuukautta ja oikeesti enemmänkin pitäis odottaa, että edes tuntisitte toisenne. Miks alkaisit jätkän panoreiäksi, sitähän se vaan susta haluaa!!
Jätä tollanen panopetteri, kun ei oikeesti susta välitä!
Mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
16 ja 18
-ap
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa??? Aivan liian vähän aikaa seurustelua ja liian kiire seksiin jöbällä! Vähintään 2 kuukautta ja oikeesti enemmänkin pitäis odottaa, että edes tuntisitte toisenne. Miks alkaisit jätkän panoreiäksi, sitähän se vaan susta haluaa!!
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
16 ja 18
-ap
Olet aika nuori harrastamaan seksiä, vaikka juuri suojaikärajan ylitätkin. Voit hyvin jättää tämän jatkuvasti erektiossa olevan muuten kommunikoimaan kykenemättömän kaverin ja katsoa tilannetta muutaman vuoden päästä uudelleen, josko löytyisi asiallisempi kumppani.
Ei kannata pakottaa itseä tekemään mitään mihin oikeasti ei ole vielä valmis. Sanon tämän nyt omasta kokemuksesta. Mikään kiire ei ole.
Ihme neuvoja käskeä jättämään mies, joka ei ole tehnyt mitään ikävää, on vain osoittanut kykynsä ja halunsa aloittajaa kohtaan. Nuorilla miehillä nyt vain tuppaa kovin helposti ottamaan eteen ja mitäpä sellaista piilottelemaankaan!
Eri asia on, jos hän alkaa painostaa tai tehdä asioita joita et halua, eikä pyynnöstä huolimatta suostu lopettamaan. Puhu hänelle jännityksestäsi ja ujoudestasi ja pyydä riittävästi aikaa siihen, että olet itse valmis.
Mutta älä nyt suoraa päätä ainakaan noudata näitten kateellisten ja pahantahtoisten palstapirujen ohjeita jättää kumppanisi. Varmasti hän on aivan kelpo nuori mies, kun kerran tunnet hänet kuitenkin jo pidemmältä ajalta. Ihania yhteisiä hetkiä teille sitten kun se sinusta hyvältä ja oikealta tuntuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
16 ja 18
-apOlet aika nuori harrastamaan seksiä, vaikka juuri suojaikärajan ylitätkin. Voit hyvin jättää tämän jatkuvasti erektiossa olevan muuten kommunikoimaan kykenemättömän kaverin ja katsoa tilannetta muutaman vuoden päästä uudelleen, josko löytyisi asiallisempi kumppani.
Onko miehesi inpotentti vai mikä siinä erektiossa riepoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
16 ja 18
-apOlet aika nuori harrastamaan seksiä, vaikka juuri suojaikärajan ylitätkin. Voit hyvin jättää tämän jatkuvasti erektiossa olevan muuten kommunikoimaan kykenemättömän kaverin ja katsoa tilannetta muutaman vuoden päästä uudelleen, josko löytyisi asiallisempi kumppani.
Opettele sinä edes kommentoidessasi käyttämään oikein kirjoitettuja sanoja. IN-PO-TENT-TI =D
Ei se järvi soutamalla kulu, tuumasta toimeen vaan.
Mä seurustelin 16-vuotiaana ekan kerran ja voi jestas sentään, kun olin ujo. Kaikki oli uutta, enkä olisi missään nimessä uskaltanut tehdä mitään pieniäkään hipelöintejä. Kun oli 18v. ja seurustelin toista kertaa, kaikki oli aivan erilaista. Kahdessa vuodessa ehtii kasvaa paljon! En suosittele tekemään yhtään mitään silloin kun noin epävarma fiilis. Kaksi viikkoa on hyttysen pieru ajassa. Sen verran täytyy olla seurustelua pohjalla ilman mitään seksuaalista kähmintää, että alkaa olla varma toisen seurassa. Kyllä sen tietää, kun itse on varma. Silloin uskaltaa toista koskeakin ja tunkea vaikka sormea pebaan. Silloin voi miettiä joskos nyt voisi sekstailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
16 ja 18
Opettele sinä edes kommentoidessasi käyttämään oikein kirjoitettuja sanoja. IN-PO-TENT-TI =D
LERPPAKULLI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
16 ja 18
On mulla mies, mutta en kehtaisi näyttäytyä sen kanssa julkisesti, jos sillä olisi koko ajan erektio päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti nuori ja kyseessä ensimmäinen seurustelusuhde? Kuuntele itseäsi äläkä tee mitään mihin et ole valmis. Ei teillä ole kiire minnekään. Ensimmäisellä kerralla varmasti jännittää ja on todennäköisesti kivulias ja epämukava kaikinpuolin, mutta ottakaa rauhallisesti, tutustukaa toisiinne ja edetkää omaa tahtia mikä tuntuu kummallekin hyvältä.
Miksi olis kivuliasta tai epämukavaa? Ihan yksilöllistä on.
Todellakaan ei pidä mitään tehdä mitä ei itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Mene kotiin kasvamaan ja karvoittumaan.
Mitähän se auttais. Minä olen pian 50, ja hyvin voin samaistua ap:n pelkoihin.
Mulle kanssa alastomuus on tosi vastenmielistä enkä halua itse olla alasti tai katsella toisia ihmisiä alasti ja myös seksi näin naisena on tosi vastenmielistä kaikilla tasoilla koska en halua että kukaan työntää mun sisälleni mitään. Joten, senpä takia, olen elänyt koko 30+ ikäni ilman seksiä enkä ole katunut hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti nuori ja kyseessä ensimmäinen seurustelusuhde? Kuuntele itseäsi äläkä tee mitään mihin et ole valmis. Ei teillä ole kiire minnekään. Ensimmäisellä kerralla varmasti jännittää ja on todennäköisesti kivulias ja epämukava kaikinpuolin, mutta ottakaa rauhallisesti, tutustukaa toisiinne ja edetkää omaa tahtia mikä tuntuu kummallekin hyvältä.
Miksi olis kivuliasta tai epämukavaa? Ihan yksilöllistä on.
Todellakaan ei pidä mitään tehdä mitä ei itse halua.
Samaa itsekin ihmettelin. Ekan kerran ei tarvitse sattua tyttöön eikä satukkaan jos tämä on kiihottunut. Toki jos ilman lämmittelyä työnnetään niin kyllä se sattuu, mutta se sattuu vaikka seksiä olisi ennenkin harrastanut. Se kuuluisa immelkalvo ei ole mitenkään umpinainen vaan pikemminkin rengas, joka ei välttämättä edes repeä vaikka olisi aktiivinen seksielämä. Se voi myös revetä ilman että emättimeen työnnetään mitään esim liikkuessa.
Jos poika kiinnostaa, keskustelkaa asiasta ja kerrot oman mielipiteesi aaiasta. Tutustukaa ensin kunnolla ja sitten vähitellen, ehkäisyasiat ml., etenette, kun molemmat olette valmiita.