Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän keskustelupalstan perusteella suomalaiset ovat ruikuttajia

Vierailija
19.02.2022 |

Ruikuti ruikuti ruikuti... kun täällä on esim seuraavanlaisia aloituksia:
1. Mun aikuinen lapsi on masentunut ja yhteiskunta ei auta tarpeeksi. Yhteiskunnan pitää tarjota lisää apua masentuneille. Buuhuu!
2. Mun kaveri ghostasi mut ja se ei suostu mun kanssa terapiaan kaverisuhteen päättämiseksi. Yhteiskunnan pitää tarjota meille terapia ja mun kaveri täytyy pakottaa siihen mukaan. Buuhuu!
3. Mun rahoja tuhlaantuu kun verovaroilla kustannetaan työttömille vuokra-asunnot. Työttömille pitää järjestää pelkkä parakkimajoitus. Buuhuu!
4. Mun pieni lapsi ei käyttäydy sillä lailla mitä mä haluaisin, lapsi ei ole sellainen mistä mä tykkäisin. Mikä neuvoksi? Antakaa neuvoja. Buuhuu!
5. Mun seurustelukumppani ei harrasta seksiä oikealla tavalla. Buuhuu!
6. Tinderissä ei ole oikeanlaisia kumppaneita tarjolla. Buuhuu!
7. Jotkut ihmiset ei tervehdi mua. Ne ei tervehdi, voitteko kuvitella, ei tervehdi! Buuhuu!
8. Mun naapurit on lihavia ja sairaita ja psykoosissa. Pitääkö mun soittaa hätänumeroon? Buuhuu!
9. Kai te tiedätte millasia maanisdepressiiviset ihmiset on? Tosi ärsyttäviä! Mun läheinen oli maanisdepressiivinen ja se vaan heitteli koiran keppiä mun kotona sisällä seinälle. Tosi ärsyttävä! Maanisdepressiiviset on ärsyttäviä! Buuhuu!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka vielä lisää:

- Ihmiset käyttää rannalla vääränlaisia bikineitä. Buuhuu!

- Kehopositiiviset ihmiset on väärässä. Niillä on vääränlainen keho ja siihen liittyen myös vääränlainen asenne. Huono asenne! Buuhuu!

- Joitain ihmisiä ei ole kasvatettu ollenkaan. Ne on jäänyt kasvattamatta, niitä ei ole kasvatettu, ne ei osaa käyttäytyä. Buuhuu!

- Tälle palstalle ei saa kirjoittaa ihan mitä vain, täältä poistetaan aloituksia. Buuhuu!

Vierailija
2/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että käyt välillä vaikka ulkona 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän se vasta ruikuttaja oletkin, kun ruikutat toisten ruikutuksista.

Vierailija
4/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että käyt välillä vaikka ulkona 😂😂😂

Mä en käy ulkona. Buuhuu!

Unohdin aiemmista viesteistäni ilmiselviä ruikutuksen aiheita:

- Elämme nykyään narsistisia aikoja. Ihmiset ajattelevat vain itseään, itsekeskeisiä ihmisiä. Narsisteja. Buuhuu!

- Äh... himskatti... nyt unohdin mitä muita aiheita oli. Unohdin mitä piti kirjoittaa. En muista. Buuhuu!

- Miksi... sinä... kirjoitat... näin...? Buuhuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi