Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä jos tekis kaiken intuitiolla?

Vierailija
05.07.2015 |

Luottais vaan siihen että ratkaisut on oikeita ja menis intuitiolla eteenpäin.
Onko kokemusta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii millä?

Vierailija
2/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ainaki säästyny pahoilta sydänsuruilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:17"]Nii millä?
[/quote]

Intuition avulla.

Vierailija
4/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:19"]Olis ainaki säästyny pahoilta sydänsuruilta
[/quote]

Niin. Mullakin on monta juttua jotka ois eri lailla.
Ap

Vierailija
5/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteissa intuitio voi viedä joko pahoin harhaan tai suureen onneen. Riskialttiimpaa kuin järkeyys, mutta nautittavampaa, jos rohkeutta ja vahvuutta riittää.

Vierailija
6/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Olen elänyt koko elämäni intuitiolla. Ulkopuolisen mielestä ratkaisuissani ei välttämättä ole järjen häivää, mutta itse olen nyt lähes nelikymppisenä tasapainoinen, onnellinen ja hyvin positiivinen ihminen vaikka elämäni on kaikkea muuta kuin helppoa. Löysin elämäni rakkaudenkin, ihan pelkästään intuitiolla siinäkin mentiin, myös se toinen osapuoli joka on taas aina ollut järki-ihminen muttei sellaisena onnellinen. Nyt hänkin elää aikalailla intuitiolla ja on muuttunut niin silminnähden ihmisenäkin että kaikki huomaavat sen, kaverit ja sukulaiset huomauttelevat miten hän on muuttunut parempaan suuntaan ja miten onnelliselta hän nyt näyttää. Itselläni on niin vahva tuo sisäinen tunne kaikessa että se voittaa yleensä järkiratkaisut. Monesti myös se järkiajattelu menee pieleen,  kaikki virheet on oikeastaan sen seurausta etten ole kuunnellut sitä sisäistä ääntäni vaan koittanut olla järkevä jolloin ratkaisu ei olekaan ollut minulle oikea vaikkakin ehkä yleusten normien mukainen.

Vierailija
7/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:32"]Tunteissa intuitio voi viedä joko pahoin harhaan tai suureen onneen. Riskialttiimpaa kuin järkeyys, mutta nautittavampaa, jos rohkeutta ja vahvuutta riittää.
[/quote]

Mutta kyllä järkeä voi silti kuljettaa mukana.

Vierailija
8/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:34"]On kokemusta. Olen elänyt koko elämäni intuitiolla. Ulkopuolisen mielestä ratkaisuissani ei välttämättä ole järjen häivää, mutta itse olen nyt lähes nelikymppisenä tasapainoinen, onnellinen ja hyvin positiivinen ihminen vaikka elämäni on kaikkea muuta kuin helppoa. Löysin elämäni rakkaudenkin, ihan pelkästään intuitiolla siinäkin mentiin, myös se toinen osapuoli joka on taas aina ollut järki-ihminen muttei sellaisena onnellinen. Nyt hänkin elää aikalailla intuitiolla ja on muuttunut niin silminnähden ihmisenäkin että kaikki huomaavat sen, kaverit ja sukulaiset huomauttelevat miten hän on muuttunut parempaan suuntaan ja miten onnelliselta hän nyt näyttää. Itselläni on niin vahva tuo sisäinen tunne kaikessa että se voittaa yleensä järkiratkaisut. Monesti myös se järkiajattelu menee pieleen,  kaikki virheet on oikeastaan sen seurausta etten ole kuunnellut sitä sisäistä ääntäni vaan koittanut olla järkevä jolloin ratkaisu ei olekaan ollut minulle oikea vaikkakin ehkä yleusten normien mukainen.
[/quote]

Joo. Oon ajatellut muuttaa muualle, on semmoinen tunne ja nyt kun en muuta, olen onneton täällä.
Oon pari virhettä tehnyt kun en ottanut todesta intuitiota. Menetin ihan silkkaa rahaa ja aikaa.
Nuorempana intuitio veti mua kovasti matkalle enkä lähtenyt sinne. Kärsin siitä tuskasta kun en lähtenytkään. Ap

Vierailija
9/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on järkevä ihminen, intuitio usein toimii.

Jos kuvittelee mitääntekemättömänä intuition toimivan, saa odotella maailman tappiin...

Vierailija
10/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:34"]

On kokemusta. Olen elänyt koko elämäni intuitiolla. Ulkopuolisen mielestä ratkaisuissani ei välttämättä ole järjen häivää, mutta itse olen nyt lähes nelikymppisenä tasapainoinen, onnellinen ja hyvin positiivinen ihminen vaikka elämäni on kaikkea muuta kuin helppoa. Löysin elämäni rakkaudenkin, ihan pelkästään intuitiolla siinäkin mentiin, myös se toinen osapuoli joka on taas aina ollut järki-ihminen muttei sellaisena onnellinen. Nyt hänkin elää aikalailla intuitiolla ja on muuttunut niin silminnähden ihmisenäkin että kaikki huomaavat sen, kaverit ja sukulaiset huomauttelevat miten hän on muuttunut parempaan suuntaan ja miten onnelliselta hän nyt näyttää. Itselläni on niin vahva tuo sisäinen tunne kaikessa että se voittaa yleensä järkiratkaisut. Monesti myös se järkiajattelu menee pieleen,  kaikki virheet on oikeastaan sen seurausta etten ole kuunnellut sitä sisäistä ääntäni vaan koittanut olla järkevä jolloin ratkaisu ei olekaan ollut minulle oikea vaikkakin ehkä yleusten normien mukainen.

[/quote]Maailma on rohkeiden - mutta taitaapi harva suomalainen olla tuollainen. Olen myös unelmiani tavoitteleva. Sellainen seesteinen fiilis on ollut jo vuosia, jostain 25v asti.

Ihmiset on yleensä niin järkeviä, maanläheisiä sekä pelokkaita. Olen usein tilanteessa, että ajattelen asiasta intuitiivisemmin, kauniimmin ja positiivisemmin kuin toinen. Toki aina löytyy poikkeuksia.

Vierailija
11/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:46"]Jos on järkevä ihminen, intuitio usein toimii.

Jos kuvittelee mitääntekemättömänä intuition toimivan, saa odotella maailman tappiin...
[/quote]

Tottakai intuitio vaatii myös toimintaa.
Kyse on suunnasta.

Vierailija
12/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:46"]Jos on järkevä ihminen, intuitio usein toimii. Jos kuvittelee mitääntekemättömänä intuition toimivan, saa odotella maailman tappiin... [/quote] Tottakai intuitio vaatii myös toimintaa. Kyse on suunnasta.

[/quote]Ja miten toiminta "värjäytyy." Onko kyse mustavalko- vai väritulosteesta vertauskuvana. Mitä herkempi on sävyille, sen antoisampi ja ihmisläheisempi toiminta on, joka tasolla.

Vierailija
13/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:46"]Jos on järkevä ihminen, intuitio usein toimii. Jos kuvittelee mitääntekemättömänä intuition toimivan, saa odotella maailman tappiin... [/quote] Tottakai intuitio vaatii myös toimintaa. Kyse on suunnasta.

[/quote]Ja miten toiminta "värjäytyy." Onko kyse mustavalko- vai väritulosteesta vertauskuvana. Mitä herkempi on sävyille, sen antoisampi ja ihmisläheisempi toiminta on, joka tasolla.
[/quote]

Niin, kyllä. Nyt intuitio sanoo että pitäisi olla maalla mutta kun en vielä ole.

Vierailija
14/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:15"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:46"]Jos on järkevä ihminen, intuitio usein toimii. Jos kuvittelee mitääntekemättömänä intuition toimivan, saa odotella maailman tappiin... [/quote] Tottakai intuitio vaatii myös toimintaa. Kyse on suunnasta. [/quote]Ja miten toiminta "värjäytyy." Onko kyse mustavalko- vai väritulosteesta vertauskuvana. Mitä herkempi on sävyille, sen antoisampi ja ihmisläheisempi toiminta on, joka tasolla. [/quote] Niin, kyllä. Nyt intuitio sanoo että pitäisi olla maalla mutta kun en vielä ole.

[/quote]Sun pitää alkaa vaan toteuttaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi