Pska että tulin katkeraksi. Näin onnellisen pariskunnan kahvilassa ja vetävän näköinen mies pussasi vaivihkaa naisen kaulaa ja niskaa...Oma mieheni ei tee koskaan tuollaista
Ei tehnyt edes 25 kiloa sitten. Mutta syönpä tässä taas suklaamuffinssin lohdutukseksi.
Kommentit (36)
Osta sixpakki niitä leivoksia, ei tästä muuten mitään tuu..
Oikeasti. Ei kannata olla kateellinen yhden pienen hetken perusteella. Et tiedä, mitä kaikkea kyseisen parin suhde pitää sisällään.
Itse olin aluksi surullinen, kun nykyinen mies ei millään suurilla romanttisilla eleillä osoita rakkauttaan. Sitten ymmärsin, että hän osoittaa sitä pienemmillä eleillä joka päivä kohtelemalla mua hyvin. Sen sijaan edelliset kumppanit, jotka ostelivat kukkia ja lahjoja, olivat välivaltaisia, alkoholiongelmaisia tai muuten vaan törttöileviä, ja niitä sekoiluja sitten paikailtiin kukkapuskalla. Kaikki ei ole aina sitä, miltä näyttää. Mulla on maailman paras mies ilman mitään niskasuudelmiakin.
Juuri tavanneet tai salarakas. Oliko mies muuten ulkomaalainen ? Tekevät nimittäin mitä vaan suomen kansalaisuudesta.
Mun mies tekee sen vaivihkaa, niin että muut ei huomaa - pieniä sormien hipaisuja ja katseita vaivihkaa. Mutta joo, me ollaankin hullun rakastuneita myös kotona ja tuo ei ole mitään esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin ihanaa. Eksä ei koskenut yksityisesti eikä julkisesti. Musta on ihanaa, kun nykyinen miesystävä ottaa kainaloon, pitää kädestä ja esimerkiksi kun auttaa takkia päälle, niin koskettaa hiukan pidempään.
Rakastuin häneen, kun suhteen alkuaikoina oltiin kävelyllä ja hän veti minut hetkeksi porttikongiin ja suuteli lyhyesti. Piti elää pitkälle keski-ikään, jotta joku halusi mulle niin tehdä.
Äitini löysi 80 vuotiaana. Uusi miesystävä 81v oli ajanut varta vasten lähimmälle pysähdyspaikalle ihan sen vuoksi että "piti pysähtyä pussaamaan"
Oksettavaa kun joku rasvaletti nuolee jonkun kalkkunan kaulaa kun muut yrittävät nauttia syömisistään/juomisistaan. Menkööt kotiinsa nuoleskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin ihanaa. Eksä ei koskenut yksityisesti eikä julkisesti. Musta on ihanaa, kun nykyinen miesystävä ottaa kainaloon, pitää kädestä ja esimerkiksi kun auttaa takkia päälle, niin koskettaa hiukan pidempään.
Rakastuin häneen, kun suhteen alkuaikoina oltiin kävelyllä ja hän veti minut hetkeksi porttikongiin ja suuteli lyhyesti. Piti elää pitkälle keski-ikään, jotta joku halusi mulle niin tehdä.Äitini löysi 80 vuotiaana. Uusi miesystävä 81v oli ajanut varta vasten lähimmälle pysähdyspaikalle ihan sen vuoksi että "piti pysähtyä pussaamaan"
Tuo alkaa mennä jo hourailemisen piikkiin.
Kaameaa. En tykkäis jos mies nuolis tuolleen julkisesti. Ei enää alkuhuuman jälkeen.
Jos minun ukkoni rupeaisi julkisella paikalla lääppimään, korville läppäisisin. Tuollainen julkinen pussailu on vallankäyttöä ja omistamisen halua. Hyi olkoon.
Oletko ap kertonut miehellesi, mitä toivot? Yksi suurimmista elämänopeista on itselleni ollut: viesti tarpeistasi. Ihmiset eivät osaa lukea ajatuksia. Asiaa ei kannata muotoilla tietenkään niin, että "sä et koskaan tee näin", vaan "mussa tuntuisi ihanalta, jos joskus ohimennen suukottaisit mua" jne. Ihmisillä on erilaisia tapoja osoittaa rakkautta, eikä miehesi välttämättä rakasta sinua yhtään vähempään kuin se naistaan julkisesti suukotteleva mies.
Väitän, että ilman tuollaisia oikealla lailla "omistavia" eleitä ei nainen voi rakastua oikeasti niin, että jalat lähtee alta. Sellainen vaatii juuri tuollaista. Eikä sillä ole poseerauksen kanssa mitään tekemistä
Läskit ja muut rumat ei tuollaista pidäkään tehdä julkisesti, eikä oikeastaan muutenkaan.
Tuollaista elettä sanotaneen rakkaudeksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mikä katkerien harakoiden lauma laskeutu tänne haukkuun pariskuntaa mistä ne ei tiedä mitään.
Onko se nyt sitten ihme jos niin herttaset ihmiset päätyy samanlaisten kans yhteen oleen onnettomia hetken aikaa!Sinä se vasta herttaiselta vaikutat🤯
En mä tiedä herttaisesta mut tottahan tuo on, aiks hemmetin kylmää ja katkeraa tekstiä tilanteesta joka saattaa olla ihan yhtä hyvin vaikka keksitty, ei tommosta kenenkään kunnollisen kuulukkaan huolia.
Vierailija kirjoitti:
Sullon sentäs mies. Ehkä se joskus edes halii.
Nimim 8v ilman haleja. Noloa kun kaverit juttelevat miesasioistaan eikä mulla ole ikinä mitään sanottavaa ☹️
Oletko sinä sellainen onnellinen sinkkunainen, joista täällä palstalla puhutaan?
Jos oli maksettu seuralainen, tai salarakkaiden kohtaaminen, tai suhteen alkuaikaa.
Voi olla myös pitkäaikainen suhde, mutta ikinä et voi tietää kysymättä.