Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pska että tulin katkeraksi. Näin onnellisen pariskunnan kahvilassa ja vetävän näköinen mies pussasi vaivihkaa naisen kaulaa ja niskaa...Oma mieheni ei tee koskaan tuollaista

Vierailija
19.02.2022 |

Ei tehnyt edes 25 kiloa sitten. Mutta syönpä tässä taas suklaamuffinssin lohdutukseksi.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuo nainen ssa köniin kotona, monesti nämä on teatteria mitä ulkopuolelle näytetään.

Vierailija
2/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tuo nainen ssa köniin kotona, monesti nämä on teatteria mitä ulkopuolelle näytetään.

Juu, kukaan ei voi olla onnellisessa parisuhteessa…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei sitä nyt tartte olla koko ajan lääppimässä, julkisilla paikoilla" sanos mun ex, ja itse olen samaa mieltä. (lue: ärsyttää).

Vierailija
4/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerää vaan lisää kiloja kaikessa rauhassa, kyllä joku BBW mies innostuu.

Vierailija
5/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo on kai niitä rakkaushuijareita, jotka vievät naisen rahat lipevällä käytöksellään .

Vierailija
6/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en todellakaan haluaisi että kukaan pussailisi mun kaulaa keskellä ihmisjoukkoa. Ylipäätään kaiken lääppimisen voi jättää kahden keskiseen aikaan kädestä pitämistä lukuunottmatta.

Vierailija
7/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kammottavinta että vampyyri hakee kuolaten kaulaa (tahmeaa ja syljessä bakteerit), eli joku mies. Ei kiitos.

Vierailija
8/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei koskenut julkisesti mitenkään. Hyvä, kun edes puhui. Nykyinen miesystäväni on tosi huomaavainen. Ei mitään suudelmia julkisesti, mutta ottaa kädestä kiinni, kun istutaan vastakkain, pitää kättä olkapäällä jonossa ym.

Vierailija
9/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdittavaahan tuo on. 

Vierailija
10/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta maho luuska

Vierailija
11/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta mikä katkerien harakoiden lauma laskeutu tänne haukkuun pariskuntaa mistä ne ei tiedä mitään.

Onko se nyt sitten ihme jos niin herttaset ihmiset päätyy samanlaisten kans yhteen oleen onnettomia hetken aikaa!

Vierailija
12/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla toisen ihmisen nuoleminen on moukkamaista käytöstä.

Vierailija
13/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumaa

Vierailija
14/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kaksi 

Vierailija
15/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaivihkaa, kun kaikki sen huomaa. Minusta nuo on ärsyttäviä, ohimennessä on pakko sanoa "ottakaa huone".

Vierailija
16/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ihanaa. Eksä ei koskenut yksityisesti eikä julkisesti. Musta on ihanaa, kun nykyinen miesystävä ottaa kainaloon, pitää kädestä ja esimerkiksi kun auttaa takkia päälle, niin koskettaa hiukan pidempään.

Rakastuin häneen, kun suhteen alkuaikoina oltiin kävelyllä ja hän veti minut hetkeksi porttikongiin ja suuteli lyhyesti. Piti elää pitkälle keski-ikään, jotta joku halusi mulle niin tehdä.

Vierailija
17/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden asian olen oppinut: mitä enemmän pariskunnalla on tarve kailottaa muille upeasta suhteestaan ja miten hienosti menee, ja juurikin julkisesti osoittaa suurta lempeään, sitä paskemmin menee ja ero on lähellä.

Muistelkaa nyt monia julkkisten eroja, instassa hehkutetaan suureen ääneen suurinta onnea ja seuraava uutinen onkin ero.

Syö vaan se suklamuffinssi, se on parempi ystävä kuin petollinen rakastaja :)

Vierailija
18/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullon sentäs mies. Ehkä se joskus edes halii.

Nimim 8v ilman haleja. Noloa kun kaverit juttelevat miesasioistaan eikä mulla ole ikinä mitään sanottavaa ☹️

Vierailija
19/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisesta yksittäisestä jutusta voi tehdä päätelmiä suhteen onnellisuudesta. Voi olla vastarakastunut pari tai jotain muuta. Meillä on tosi hyvä ja lämmin suhde mutta emme harrasta julkisia lemmenosoituksia paitsi joskus käsi kädessä kävelyä esim kauppareissulla.

Vierailija
20/36 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta mikä katkerien harakoiden lauma laskeutu tänne haukkuun pariskuntaa mistä ne ei tiedä mitään.

Onko se nyt sitten ihme jos niin herttaset ihmiset päätyy samanlaisten kans yhteen oleen onnettomia hetken aikaa!

Sinä se vasta herttaiselta vaikutat🤯