Miksi olet vielä hereillä?
Niin, minkä takia olet tähän aikaan hereillä? Itse kukun AV:llä kun pitää kohta lähteä hakemaan tytär lentokentältä.
Kommentit (29)
Ei väsytä ja onneks oon lomalla, ni saa valvoa.
Olen levoton ja ahdistunut + päätä särkee. En saa unta.
Kuuma ja ajatukset pyörii päässä... Luulen että olen raskaana enkä tiedä mitä ajatella.
Kesäloma ja unirytmi nyt on vähän tällainen.
Olen kesälomalla, ja silloin vuorokausirytmini on että menen nukkumaan 4-6 välillä aamuyöstä ja heräilen joskus alkuiltapäivästä.
Seksihelle ja armoton nussiminen laittoi taas kierrokset päälle! Ouhh!
Koska minä en usko mihinkään keinotekoisiin vuorokausirytmeihin, vaan ainoastaan sellaiseen luontaiseen vuorokausirytmiin. Eli mielestäni ihminen voi nukkua silloin kuin nukuttaa ja valvoa silloin kuin valvottaa. :)
Kattelin copa american finaalin ja join parit kaljat. Nyt voinkin mennä hyvillä mielin nukkuun, ku parempi joukkue voitti :-)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:12"]
Kattelin copa american finaalin ja join parit kaljat. Nyt voinkin mennä hyvillä mielin nukkuun, ku parempi joukkue voitti :-)
[/quote]
Jep, hyvä Chile!! Arturo Vidal on mun idoli, ja koko joukkueen pelityyli muutenkin upeaa katsottavaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:09"]Olen kesälomalla, ja silloin vuorokausirytmini on että menen nukkumaan 4-6 välillä aamuyöstä ja heräilen joskus alkuiltapäivästä.
[/quote]
Oih, sama. Poden tosin huonoa omaatuntoa tästä kun muut tuntuu nukkuvan ns. "normaalisti" ja meikä pesee ihan innoissaan lattioita kahden aikaan yöllä... :D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:09"]Olen kesälomalla, ja silloin vuorokausirytmini on että menen nukkumaan 4-6 välillä aamuyöstä ja heräilen joskus alkuiltapäivästä. [/quote] Oih, sama. Poden tosin huonoa omaatuntoa tästä kun muut tuntuu nukkuvan ns. "normaalisti" ja meikä pesee ihan innoissaan lattioita kahden aikaan yöllä... :D
[/quote]
Miksi siitä pitäisi huonoa omaatuntoa potea? Itse en ole koskaan potenut. Minusta aikuinen ihminen saa elää niin kuin huvittaa tämän asian suhteen eikä siinä ole oikeaa ja väärää. Eikä kuulu kellekään muille.
Nukuttaa hirveästi, mutta istun mahataudissa pöntöllä. Ei hyvä!
Ihan hirveen kipeä maha, et jalat tärisee ja hiki valuu. Onkohan puhjennu joku suoli tai jotain. Oon käyny tuhat kertaa paskalla mut ei Tuu enää mitäämuuta ku vettä. Otti jo jalat alta äske ja taju lähti ehjä 2sec. Sattuu perkele
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:09"]Olen kesälomalla, ja silloin vuorokausirytmini on että menen nukkumaan 4-6 välillä aamuyöstä ja heräilen joskus alkuiltapäivästä. [/quote] Oih, sama. Poden tosin huonoa omaatuntoa tästä kun muut tuntuu nukkuvan ns. "normaalisti" ja meikä pesee ihan innoissaan lattioita kahden aikaan yöllä... :D
[/quote]
Miksi siitä pitäisi huonoa omaatuntoa potea? Itse en ole koskaan potenut. Minusta aikuinen ihminen saa elää niin kuin huvittaa tämän asian suhteen eikä siinä ole oikeaa ja väärää. Eikä kuulu kellekään muille.
[/quote]
Hyvä kysymys, en ole ihan varma mutta tää huono omatunto tästä yökukkujan unirytmistä saattaa tulla siitä kun nuorena porukat aina valitti jos valvoi myöhään ja nukkui pitkään. Noh, onneksi nyt vanhempana ei oo enää ketään repimässä peittoa pois yhdeksältä aamulla ja haukkumassa vätykseksi. :D
Hiki valuu vaikka makaan sängyssä paikoillani ilman peittoa,ihana raskaus
Katselin telkkaria kun ei nukuttanut. Nyt valvon varmaan aamuun asti kun mies tuli baarista kotiin niin kännissä ettei mitään tolkkua. Ahdistaa että jos se alkaa oksentelemaan. :| Tympii hyysätä aikuista miestä, mutta onhan se niin rakas. <3
Päivällä tunnen huonoa omatuntoa kun hukkaan kesäpäivän sisällä = yöllä voin olla koneella vaikka muutaman tunnin ilman itsesyytöksiä
Töissä