Miksi miehet eivät halua seksisuhdetta
Kanssani vaan aina jotain vakamapaa, itse haluaisin pelkkää seksiä
Kommentit (7)
No en tiedä muista, mutta itse en ole ikinä ollut kiinnostunut pelkästä seksistä, vaikka onhan sekin upeaa.
Koita etsiä jostain iskurista seuraa ja kirjoita ilmotukseen ettet halua mitään muuta kuin seksiä. Varmasti saat tuhansia vastauksia ja ei tarvitse pelätä mitään suhdetta.
Mulle kelpais seksisuhde tai seurustelu, mutta enpä saa kumpaakaan :(
Mies
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:02"]
Mulla ollut sama ongelma. Olen 4 kertaa yrittänyt saada yhdenillan seksiä baarista, ja joka kerta niistä on tullut pitkiä seurustelusuhteita. Miehet on vaan ihastuneet ja halunneet tapailla, ja jostain syystä en ole osannut sanoa ei, ja sitten on tullut jäätyä 1-4 vuodeksi roikkumaan sen yhden illan miehen kanssa.
[/quote]
Rassukka :(
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:59"]
Kanssani vaan aina jotain vakamapaa, itse haluaisin pelkkää seksiä
[/quote]
Kyllä monikin mies haluaa vaan seksisuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 02:02"]
Mulla ollut sama ongelma. Olen 4 kertaa yrittänyt saada yhdenillan seksiä baarista, ja joka kerta niistä on tullut pitkiä seurustelusuhteita. Miehet on vaan ihastuneet ja halunneet tapailla, ja jostain syystä en ole osannut sanoa ei, ja sitten on tullut jäätyä 1-4 vuodeksi roikkumaan sen yhden illan miehen kanssa.
[/quote]
No toi on kyllä omaa vikaasi.
Pelkkää seksisuhdetta pitää hakea. Yhden illan suhde on aivan eri asia kuin seksisuhde. Seksisuhde voi kestää vaikka 10 vuotta