meni maku kaveriin
Haukkuu minulle aina kaverinsa lyttyyn ja seuraavassa hetkessä somessa hehkuttaa heitä. Just. Taitaa minustaki juoruta ja kunnolla. Aika surullista, olen luottanut tähän ja kertonut aika herkkiäkin asioita tälle. Harmittaa ja kaduttaa. Kohta kolmikymppiä ollaan, ettei teinejä enää.
Kommentit (11)
Ei asia välttämättä noin ole. Luottaa ehkä sinuun, ja on kohtelias kavereilleen. Jos ei riitaa halua, tuskin kannattaa päin naamaa mennä kenellekkään haistattelemaan. Eikä se tarkoita jos sinulle puhuu, että kaikille puhuisi. Itse ainakin pidän monestakin kaverista, ja välillä samat ärsyttää ylikaiken. Mutta tiedän sen olevan ohimenevää. Siksi ainakaan en itse sano "suoraan", koska ei se olisi totta sekään.
Mulla on samanlainen ystävä. Tai no, nykyään vaan kaveri juuri tuon syyn takia. Haukkuu mulle meidän yhteisiä kavereita, kertoo heidän luottamuksellisia asioitaan ym. Sitten esittää heille niin hyvää ystävää! Aloin pelkäämään, että varmasti kertoo munkin asioita eteenpäin ja arvostelee. Ei ole paljoa enää kiinnostanut pitää yhteyttä ja silloin kun pidetään, en kerro hänelle mitään sellaista mikä ei saisi levitä eteenpäin .
Mulla oli just tuollainen kaveri. Joka sitten paljastuikin kuspääksi. Eli haukkui ystäviään sen minkä kerkesi (ja kasvokkain oli niiiin ystävää, niin ystävää).
Sainkin sitten sattumien kautta selville, että tuo tekee samaa myös musta. Eli haukkuu lyttyyn ja on kasvokkain niin mielin kielin. Ja lopulta tuo sitten alkoi haukkumaan ihan julkisestikkin, omalla seinällään ja ihan nimeltä. Ja kehtasi vielä väittää, että mä olen kaksinaamainen ämmä, joka on niin mielin kielin, kun tavataan kasvokkain ja jauhan muka Facessa ja kavereille siitä paskaa. Mikä ei kyllä pitänyt paikkaansa.
ja ylläri, ylläri.. Tuo on nykyisin ex-kaveri.
Kiitos teille, vähän helpotti huonoa oloa :)
Päivitin sivun niin ei helpottanutkaan :(
En luota toisista pahaa puhuviin ihmisiin. Se on varma että puhuu myös musta toisille.
Nelonen jatkaa vielä.
Itse en hirveästi luota ihmisiin ja tuon tyypin takia en luota enää kehenkään. Ihan juurikin sen takia, että erehdyin luottamaan tuohon ja kerroin pari sellasita asiaa, mitä ei todellakaan olisi pitänyt mennä laulamaan eteenpäin.
Tottahan toki n. 10 minuutissa asiat olivat levinneet pitkin Facea.
Tiedä sitten, että onko iällä jotain tekemistä tuon kanssa? Tuo tyyppi on parikymppinen, itse olen yli 10 vuotta häntä vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:04"]
Voiko ihmisiin enää luottaa?
[/quote]
kyllä voi. Ne helmet löytyy. Mädät on ikäviä löytöjä. Mutta kyllä luotettavia on. Meitä onmoneksi.
en tiedä olisiko hyvä, jos juttelisitte että sinusta tuntuu pahalta. Tai sitten annat olla. Vaikea sanoa, mikä on hyväksi. Ymmärrän sinua hyvin. Toisaalta ...ei ole sinun ongelmasi, jos kaveri on törppö.
liikaa ei kannata miettiä, että mitä puhutaan. Ihmisista saattaa puhua lämpimikseen ja joillakin on tapa. Juotuja voi tulla ja mennä. Kun miettii noita juorulehtiä...mikähän on totta...ihan hatusta vetoja.
juoruilu on huono tapa. Ite voi olla sen yläpuolelle! Jos se rasittaaa. Mä itse rasittune, enkä harrasta juoruilua. Yleensä katkon siivet niiltä ihan tahallani. Voithan sä kyseenalaistaa silloin kun juoruilee. Voi olla, että muuttaa tapojaan...rupeaa miettimään. Ei ehkä ota niitä niin vakavasti....kuin miten ikävältä ne kuulostavat,
Harmi vaan et juoruiluun on joskus helppo lähteä mukaan.
Ja joskus se on ihan kivaakin:)