Uimarannalla nähtyä
Yli puolet ylipainoinoisia, mutta surullista katsottavaa olivat liian laihat.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:01"]
Ikävää jos pilaan päiväsi laihuudellani. Mulla on kuitenkin aina kivaa lapsen kanssa ulkona, rannalla tai puistossa, jopa niinkin kivaa etten ehdi edes arvioimaan muiden ulkomuotoja tai asuja. Hiphei!
[/quote]
Itke itsesi uneen läski
Mä en kyllä nähnyt rannalla ketään, kun silmäni sulivat aurinkolasien takana katsoessani nuorten rantavalvojien aurinkorasvan levitystä paljaalle, ah ruskettuneelle, treenatulle ylävartalolleen..
Syökää, ihmiset, syökää! Syökää, syökää, syökää... Minä näytän upealta rannalla pulleroiden seassa. BMI 19.
Av-mamman kesä: rannalle mennään katsomaan kuinka lihavia tai laihoja muut lomalaiset ovat, ruokakaupassa käydään kauhistelemassa mitä muut lomalaiset ostavat kesäeväiksi, kaupungin kaduilla ruoditaan muiden kesäpukeutuminen ja av:lle tullaan kauhistelemaan samat asiat toistamiseen. Näin kuluu av-mamman kesä. En kadehdi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:47"]Av-mamman kesä: rannalle mennään katsomaan kuinka lihavia tai laihoja muut lomalaiset ovat, ruokakaupassa käydään kauhistelemassa mitä muut lomalaiset ostavat kesäeväiksi, kaupungin kaduilla ruoditaan muiden kesäpukeutuminen ja av:lle tullaan kauhistelemaan samat asiat toistamiseen. Näin kuluu av-mamman kesä. En kadehdi.
[/quote]
Ja salille.
Ikävää jos pilaan päiväsi laihuudellani. Mulla on kuitenkin aina kivaa lapsen kanssa ulkona, rannalla tai puistossa, jopa niinkin kivaa etten ehdi edes arvioimaan muiden ulkomuotoja tai asuja. Hiphei!
Haahaa ja ap on tietysti itse täydellinen...
Vain hyvävartaloiset saavat käydä uimarannalla. Oikeastaan vain hyvävartaloisten pitäisi saada lisääntyä.
Näkyikö rannalla yhtäkään potentiaalista seksikumppania?