Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä nainen voi tehdä vaikutuksen naiseen joka hetero?

Vierailija
04.07.2015 |

Voiko mitenkään?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan saisi rakastumaan tai kaipaamaan mitenkään. En ole yhtään kiinnostunut naisesta seksuaalisessa mielessä ja jos puhutaan mahdollisimman syvästä tunnetason kiintymyksestä... Jotta voisi verrata edes jotenkin rakkauteen, se vaatisi vuosien, vuosien ystävyyttä ja syvää sielunkumppanuutta, paljon yhdessä koettua vastoinkäymistä ja iloa.

Ei siis mitään taikatemppuja, vaan korvaamatonta ystävyyttä useilta vuosia. Ei menisi läpi, että toinen tekemällä tekisi itsensä "korvaamattomaksi". Ja sittenkin se rakastunut ystävätär saisi kylmää vettä ämpärillisen niskaansa, kun rakastuisin mieheen ja muuttaisin yhteen hänen kanssaa. Kaihoilisin vain unissani ja päiväunissani vain sitä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele naisen taakse ja hivele hänen persettään hitaasti ja tunnustelevasti. Työnnä kätesi hänen pillulleen ja hiero klitorista pyörittelevin liikkein työnnä yksi sormista pilluun ja työntele sitä siellä. Suutele hänen kaulaansa ja näyki kevyesti. Vie toinen kätesi tisseille ja nipistele nännejä. Voit myös puristella tissiä voimakkaammpin reaktiota tunnustellen. Tuolla pääset eteenpäin.

Vierailija
4/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:49"]

Kiitos. Ei tässä nyt ole tarkoitus saada seksiä tms. Vaan saada hänet rakastamaan minua :D. Kaipaamaan, haluamaan nähdä jne. Vielä ei tunnu siltä, tosin hän ei tunnu kaipaavan ketään. Tampereella tapahtuu :)

[/quote]

Minun työpaikallani yki lesbo yritti tehdä vaikutusta minuun. En edes tajunnut kun olen umpihetero. Sitten sai ystäväkseen yhden toisen työkaverin, kunnes kävi niin päällekäyväksi, että työkaverin piti laittaa välit kokonaan poikki ja pyytää siirtämään itsensä työskentelemään toiseen yksikköön. Että älä edes rakastu heteroon. Siitä saattaa seurata tämmöistä tosi ikävää.

Vierailija
5/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:39"]

Olen tuollainen kaikille ystävilleni, nyt tarvittas jotain spesiaalia, varsinkin kun kohde on haastava :D ap

[/quote]

Miksi et anna ihmisen olla rauhassa, siinä sinulle sopiva haaste.

Vierailija
6/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit mies, niin TÄMÄ toimisi ainakin minuun.

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:54"]

Kävele naisen taakse ja hivele hänen persettään hitaasti ja tunnustelevasti. Työnnä kätesi hänen pillulleen ja hiero klitorista pyörittelevin liikkein työnnä yksi sormista pilluun ja työntele sitä siellä. Suutele hänen kaulaansa ja näyki kevyesti. Vie toinen kätesi tisseille ja nipistele nännejä. Voit myös puristella tissiä voimakkaammpin reaktiota tunnustellen. Tuolla pääset eteenpäin.

[/quote]

Vierailija
7/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun olen mies, ihan heteromies siis. Mua ei ainakaan heteromiehenä kiinnostaisi ja saattaisi tuntua hieman creepyltäkin, jos joku homomies yrittäisi väkisellä saada mut ihastumaan itseensä. Muuten mulla ei ole homoja tai lesboja vastaan yhtään mitään.

Vierailija
8/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on biseksuaaleja. Erot on vain tarvittavan humalan asteessa.

Vierailija
9/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:08"]

Vaikea sanoa, kun olen mies, ihan heteromies siis. Mua ei ainakaan heteromiehenä kiinnostaisi ja saattaisi tuntua hieman creepyltäkin, jos joku homomies yrittäisi väkisellä saada mut ihastumaan itseensä. Muuten mulla ei ole homoja tai lesboja vastaan yhtään mitään.

[/quote]

Varmasti kova kulli anuksessa ja pallien näykkiminen jonkun adoniksen tekemänä kiinnostaisi sinuakin. Kokeile rohkeasti.

Vierailija
10/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:09"]

Kaikki naiset on biseksuaaleja. Erot on vain tarvittavan humalan asteessa.

[/quote]

Ei ole kaikki. Minä olen umpihetero, enkä kertakaikkiian voi saada kiksejä naisesta. Mutta miehet on ihania!

Vierailija
11/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä ootte? Siis ap ja tää sun ystäväs

Vierailija
12/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40

Ap

Vierailija
13/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Olen itse kiimainen heteronainen ja jalkovälini kuivuisi välittömästi jos joku nainen alkaisi sorkkia.
Kuvottava ajatus. 21:n kanssa samoilla linjoilla, jos nainen on hetero, tuhlaat aikaasi.
Hyi helvetti.

Vierailija
14/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:09"]Hyi saatana. Olen itse kiimainen heteronainen ja jalkovälini kuivuisi välittömästi jos joku nainen alkaisi sorkkia.
Kuvottava ajatus. 21:n kanssa samoilla linjoilla, jos nainen on hetero, tuhlaat aikaasi.
Hyi helvetti.
[/quote]
Ja lisään vielä että mikäli olette entuudesta tuttuja, saati sitten kavereita keskenänne, kuvotus olisi vielä suurempi.
Eli sinne menisi kaveruuskin.

Vierailija
15/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti ei.

Vierailija
16/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan mutta voiko niin että tämä alkaisi ihastua tietyllä tasolla, ikävöidä ym ja miten tälläinen tehdään?

Vierailija
17/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:00"]

No ei varmaan mutta voiko niin että tämä alkaisi ihastua tietyllä tasolla, ikävöidä ym ja miten tälläinen tehdään?

[/quote]

Samalla tavalla kuin kaikki muukin manipulointi. Teet itsesi hänelle tarpeelliseksi. Otat selvää hänen mieltymyksistään. Tarjoat jotain, mitä häneltä puuttuu.

Vierailija
18/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinivioletilla jättikokoisella karvatuherolla. Sillä saa kunnioitusta.

Vierailija
19/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuhero ei nyt auta ;)

Vierailija
20/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilemällä ja olemalla kiinnostunut tämän asioista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi