Tahdon Suomeenkin seksiä etsivien tapaamispaikkoja
Olin opiskelijavaihdossa Cairnsissa, Australiassa. Siellä oli tapaamispaikkoja, joissa ihmiset saattoivat tutustua tarkoituksenaan lähteä myöhemmin harrastamaan seksiä. Alkoholi ja huumeet olivat kiellettyjä ja sisäänpääsyyn vaadittiin pieni maksu, se oli 10 australian dollaria. Jokainen sisäänpyrkijä puhallutettiin ovella. Jos viisari värähti yhtään, sisään ei päässyt.
Homma toimi hienosti. Sisältä pystyi ostamaan halvalla kahvia, teetä, virvokkeita, leivonnaisia ja pikkusuolaisia ja eri puolilla tilaa oli nurkkauksia, joissa pystyi istumaan ja juttelemaan. Myös rauhallisia paikkoja kirjojen lukemiseen oli tarjolla.
Kun tässä taas seksiä tekisi mieli eikä miestä ole, niin olisi kiva mennä tuollaiseen paikkaan sen sijaan että lähtisi johonkin korvat tappavaan meteliin möyhkäämään kännissä.
Suomalainen kulttuuri on niin seksikielteinen, että tänne ei tule vastaavia varmasti koskaan.
Kommentit (16)
Baareissa ollaan kännissä ja siellä on kova meteli. Ei siellä voi kunnolla keskustella kenenkään kanssa mitään järkevämpää.
Aika mielenkiintoinen idea. Tuollaiselle olisi käyttöä. Nykyiselläänbaarien maailma on liian painottunut siihen että naiset odottelevat ja kännissä olevat pullistelijat piirittävät heitä. Masentava ympäristö jossa harvoin pystyy keskustelemaan edes huutamalla.
Mikä oli sukupuolijakauma kyseisessä paikassa? 30 miestä yhtä naista kohden?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:43"]Mikä oli sukupuolijakauma kyseisessä paikassa? 30 miestä yhtä naista kohden?[/quote]
Aika tasan se oli. Se oli siis jokin yliopistoon liittyvä homma. Siellä muodostui porukoita, jotka pelasivat lautapelejä tai juttelivat. Jotkut sitten lähtivät jossain välissä kotiin naimaan jos lähtivät, mutta ei se seksi mikään pakko ollut. En minäkään lähtenyt harrastamaan seksiä kuin muutaman kerran. Enemmän se oli sellaista hengailua, johon kuitenkin liittyi tietoisuus siitä, että seksin perässä saatetaan olla.
Ei kai se toimi kun siinä ei pääse toteuttamaan "saalistusviettiään". Sama syy miksei kaikkia miehiä houkuta käydä maksullisissa, iskeminen on homman suola, ei se itse pano
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:48"]
Ei kai se toimi kun siinä ei pääse toteuttamaan "saalistusviettiään". Sama syy miksei kaikkia miehiä houkuta käydä maksullisissa, iskeminen on homman suola, ei se itse pano
[/quote]
Hoh hoijaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:43"]Mikä oli sukupuolijakauma kyseisessä paikassa? 30 miestä yhtä naista kohden?[/quote]
Aika tasan se oli. Se oli siis jokin yliopistoon liittyvä homma. Siellä muodostui porukoita, jotka pelasivat lautapelejä tai juttelivat. Jotkut sitten lähtivät jossain välissä kotiin naimaan jos lähtivät, mutta ei se seksi mikään pakko ollut. En minäkään lähtenyt harrastamaan seksiä kuin muutaman kerran. Enemmän se oli sellaista hengailua, johon kuitenkin liittyi tietoisuus siitä, että seksin perässä saatetaan olla.
[/quote]
Miten tuo eroaa mistään muusta nuorten aikuisten hengailusta? Ja NE SAMAT JÄÄ TUOSSAKIN ILMAN kuin ennenkin! Jos ei saa opiskelijabileissä, laivalla, festareilla jne. niin ei saa kyllä tuollakaan.
Naisille on aika kova paikka myöntää etsivänsä seksiä, muuten hyvä idea. Naiset haluavat tuntea miehen olevan se nälkäinen etsijä ja itsensä olevan saalis ja palkinto.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:50"]Miten tuo eroaa mistään muusta nuorten aikuisten hengailusta?[/quote]
Jos menen yliopiston lautapeliseuran lautapeli-iltaan, niin en minä siellä voi tehdä seksiehdotuksia.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:50"]Miten tuo eroaa mistään muusta nuorten aikuisten hengailusta?[/quote]
Jos menen yliopiston lautapeliseuran lautapeli-iltaan, niin en minä siellä voi tehdä seksiehdotuksia.
[/quote]
Moni muu luultavasti voi ja menestyksellä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:48"]
[/quote]
Hoh hoijaa.
[/quote]
Mitä tarkoitat?
Mä olin aikoinaan pokena diskossa. Kerran sinne tuli bussilastillinen australialaisia nuoria. Ne alkoi heti bailata iloisesti selvinpäin (ottivat toki kaljaa, mutta meininki oli katossa heti). Suomipojat katteli niitä kummissaan, vähän niinkuin että mitä vittua noi oikeen hilluu.
Noin tunnin päästä kävi pari vakiasiakasta (juu, niitä suomipoikia) juttelemassa mulle, että pitäisköhän noita vähän opettaa tavoille. Tavoille opettaminen tarkoitti ihan perisuomalaisia turpakäräjiä. Mä sanoin niille, että jäitä hattuun ja ottakaa mallia siitä, että hauskaa voi pitää ilman kaatokänniäkin.
Oli muuten poikkeuksellisen positiivinen lauantai-ilta. Ei ensimmäistäkään tappelua, eikä liian juopuneiden asiakkaiden poistamista. Kiitos tästä aussinuorille. Mahtavaa porukkaa siellä.
Ei meillä ihan turhaan ole ikivihreää sanontaa, "ilo ilman viinaa on teeskentelyä" yms. vastaavaa. Suomalainen mies on ujo ja sulkeutunut ilman viinaa. Meillä ravintolailta tarkoittaa rankkaa humalahakuista juomista. Muualla voidaan pitää hauskaa ilman kaatokänniäkin.
Veikkaan, että tämmöinen selvinpäin tapailu on mahdoton ajatus suomalaiselle miehelle.
Vai on seksi hukassa ja sitä pitää etsiä. Eikös sitä seksiä saa seksikaupasta?
baareja on