Miksi miehet ei kiinnostu, en ymmärrä??
En vain ymmärrä. En oo nirso enkä ylimielinen. Teen itsekin aloitteita ja yritän tulla vastaan ja osoittaa oman kiinnostukseni. En jauha ainoastaan itsestäni keskustellessani uusien tai vanhojen tuttavuuksien kanssa. En ole ruma - päin vastoin mulla on aika nätit kasvot ja hiukset sekä tosi hyvä vartalo. Oon kohtelias ja tilannetajuinen. En oo tyhjäpäinen bimbo ja mulla on melko laaja ystäväpiiri. Tutustun helposti uusiin ihmisiin, vaikka en olekaan mikään äänekäs jokapaikan höylä tai esitä kaikkien kaveria. En polta, en ole ärsyttävä lemmikinomistaja, ei oo mitään jakorasian mainetta...
En väitä enkä luule, että olisin läheskään täydellinen ihminen - kyllä mun itsetunto on välillä tosi alhaalla - mutta koen itseni hyvinkin haluttavaksi ja kiinnostavaksi ihmiseksi. Mikä multa jää huomaamatta?? Välillä tekisi mieli kysyä suoraan niiltä miehiltä, joiden yhteydenpito ja kiinnostus yhtäkkiä vain loppuu. Onko täällä muita, jotka kokevat samaa?
Kommentit (13)
Miehillä on usein paljon vaihtoehtoja naisten suhteen. Lisäksi sanoisin, että ikävä kyllä huono itsetunto on naiselle kuin punainen vaate miesjuttuja ajatellessa. Voit tiedostamattomasti ilmaista sen miehille ja sen huomatessaan kiinnostus lopahtaa kyllä auttamattoman helposti. Eli itsetunto kuntoon ja uudestaan kokeilemaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:29"]
Olin jo kommentoimassa, mutta huomasin tärkeimmän
"..ei oo mitään jakorasian mainetta".
Eli hyvältä vaikuttaa, huono tuuri vaan ollut. Seksipartnerien lukumäärä / pitkien suhteiden lukumäärä on yksi tärkeimmistä ellei tärkein kriteeri ja tästä syystä miehet yleensä hakeekin nuoria naisia seurakseen. Ulkonäkö tms. ovat vähemmän tärkeitä asioita.
[/quote]
Höpön löpön. Naisen partnerien määrä on merkitsevä vain miehille, joilla on sairaalloinen huono itsetunto.
Miten voi näyttää itsevarmalta vaikuttamatta ylimieliseltä/liian itsevarmalta/vampilta? :/
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:27"]
En vain ymmärrä. En oo nirso enkä ylimielinen. Teen itsekin aloitteita ja yritän tulla vastaan ja osoittaa oman kiinnostukseni. En jauha ainoastaan itsestäni keskustellessani uusien tai vanhojen tuttavuuksien kanssa. En ole ruma - päin vastoin mulla on aika nätit kasvot ja hiukset sekä tosi hyvä vartalo. Oon kohtelias ja tilannetajuinen. En oo tyhjäpäinen bimbo ja mulla on melko laaja ystäväpiiri. Tutustun helposti uusiin ihmisiin, vaikka en olekaan mikään äänekäs jokapaikan höylä tai esitä kaikkien kaveria. En polta, en ole ärsyttävä lemmikinomistaja, ei oo mitään jakorasian mainetta...
En väitä enkä luule, että olisin läheskään täydellinen ihminen - kyllä mun itsetunto on välillä tosi alhaalla - mutta koen itseni hyvinkin haluttavaksi ja kiinnostavaksi ihmiseksi. Mikä multa jää huomaamatta?? Välillä tekisi mieli kysyä suoraan niiltä miehiltä, joiden yhteydenpito ja kiinnostus yhtäkkiä vain loppuu. Onko täällä muita, jotka kokevat samaa?
[/quote]
Ei mitään vikaa sinussa varmaan ole. Pikemminkin sellasia miehiä sattunut, joilla monta rautaa tulessa, eli useampaa naista jututtaneet samaan aikaan ja/tai eivät ole olleet niin vakavasti loppupeleissä liikkeellä kuin sinä. Tämä näin miehisen analyysin silmin nähtynä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:29"]
Eli hyvältä vaikuttaa, huono tuuri vaan ollut. Seksipartnerien lukumäärä / pitkien suhteiden lukumäärä on yksi tärkeimmistä ellei tärkein kriteeri ja tästä syystä miehet yleensä hakeekin nuoria naisia seurakseen. Ulkonäkö tms. ovat vähemmän tärkeitä asioita.
[/quote]
Höpön löpön. Naisen partnerien määrä on merkitsevä vain miehille, joilla on sairaalloinen huono itsetunto.
[/quote]
Otteita eri miehiltä:
"... pohtimaan tyttöystävieni ominaisuuksia tarkemmin, ja useimmiten eniten kalvamaan jää näiden exien määrät. Nyt kun olen ollut viidessä eri suhteessa (6kk-2,5 vuotta) olen niiden pohjalta huomannut että ongelmat ovat sitä suurempia mitä enemmän eksiä tyttöystävälläni on. En yksinkertaisesti kykene pitämään naista haluttavana tai viehättävänä, jos naisella on ollut vaikkapa viisitoista kumppania ennen minua. Edellinen tyttöystäväni kertoi haalineensa melkein kolmekymmentä miestä, ja loppua myöden tämä suoranaisesti oksetti minua. Pitkäaikaisimmalla tyttöystävälläni oli ollut vain yksi mies ennen minua, ja tuo suhde oli samalla ainut joka ei päättynyt aloitteestani ja jonka aikana en kärsinyt erektio-ongelmista tai haluttomuudesta. "
"No enpä minäkään haluais ketään, jolla on 30 kumppania takana. Ei toki ole mitään vikaa, let and let live, mutta minun ei tarvitse sellaisten kanssa seurustella."
"Minulla taas vähän toiseen suuntaan kuin ap:lla. Suhteen alussa häiritsee kovastikin paljonko niitä seksisuhteita on olllut ennen minua"
"Itse häiritsee suuresti jos naisella on ollut muitakin seksikumppaneita. En tiedä mistä se johtuu enkä osaa selittää. Tuntuu vaan jotenki vastenmieliseltä. "
Että sellaista.
Ehkä olet varautunut ja tylsä, et uskalla olla oma itsesi. Yleisestä luulosta huolimatta miehiä kiinnosta myös naisen persoonallisuus eikä pelkkä ulkonäkö.
Miten voi tietää, millainen persoona on, jos ei edes ehdi tutustua ja jutella kunnolla? Voiko yhden tapaamisen ja vajaa viikon viestittelyn jälkeen perustaa mielipide jostain ja luovuttaa?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:47"]
Miten voi tietää, millainen persoona on, jos ei edes ehdi tutustua ja jutella kunnolla? Voiko yhden tapaamisen ja vajaa viikon viestittelyn jälkeen perustaa mielipide jostain ja luovuttaa?
[/quote]
No ei, mutta jos ensivaikutelma on huono, niin harva jaksaa kokeilla uudestaan.
Minkä ikäinen ap on ja mistä? Kyllä täältä sulle mies löytyy.
Minkä ikäinen oot ap? Mulla oli vähän samaa ongelmaa aikoinaan, olin ja olen nätti ja hyvä tyyppi ja vaikka miehet jossain määrin kiinnostui, ei kiinnostus koskaan riittänyt siihen asti että suhteesta oikeasti olisi tullut mitään, kaikki jutut loppuivat alkuunsa.
Nyt oon päälle kolmekymppinen ja asun yhdessä ihanan miehen kanssa, ollaan oltu yhdessä muutama vuosi. Näin jälkeenpäin kun ajattelen, niin olin alle kolmikymppisenä vielä jotenkin epäkypsä ja "epäitsenäinen". Totta kai jälkikäteen on helppo selittää kaikki parhain päin, mutta en todellakaan olisi ollut valmis suhteeseen tuolloin, olisin ehkä mukautunut liikaa ja "hävittänyt" itseni. Olin myös aika ujo, siis tutustuin kyllä ihmisiin mutta en ollut avoin sillä tavalla että muhun olisi saanut otetta ja olisin ollut avoin oikeasti tutustumaan ihmisiin ja olin oikeasti aika epävarma. Uskon että tämä välittyi miehille, ei ehkä millään tiedostetulla tasolla, mutta kuitenkin. Ja toki varmaan mietin liikaa pelejä ja miten pitäisi käyttäytyä, sen sijaan että olisin rohkeasti tehnyt niin kuin haluan.
Tässä siis miettimisen aihetta, toisaalta voi olla että kiinnostut vääränlaisista miehistä? Ja toisaalta eihän lopulta tarvitse olla kuin se yksi mies, jonka kanssa suhteesta sitten tuleekin jotain.
Sä uskot liikaa netin hörhöihin. Ei normaalit miehet halua mitään tylsimysnaista. Sun pitäisi antaa seksiä nopeasti ja näyttää kiihottavalta. Oikeasti siihen ei tarvitse mitään muuta.