Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse ystävän häihin koska morsian vihaa minua!!

Vierailija
04.07.2015 |

Kaverini tyttöystävä on muutenkin rajoittanut yhteydenpitoamme ja esittänyt vaatimuksia ystävyydellemme. Nyt se ämmä oli keksinyt ettei mulla ole mitään asiaa kaverini häihin! Olin jo miettinyt mitä hankkisin kaverille lahjaksi kun kerrottiin ettei tartte tulla. Mitä helvettiä?!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:10"]

Olin jo miettinyt mitä hankkisin kaverille lahjaksi. [/quote]

Eli näet ne vaan kaverisi häinä, morsian on vaan sivuseikka? Kertoo paljon sinusta.

Vierailija
22/27 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei oo mitkään bileet johon meet hengaan kaverisi kanssa. Ne on parin häät johon kutsuvat sellaisia ihmisiä joiden kanssa haluavat päivänsä jakaa. Et kuulu joukkoon. Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:20"]

Häät on morsiammen päivä, sinulla ei ole sinne asiaa jos morsian ei sinua halua silloin katsella. Asiaa tuntematta voisin veikata että olet näitä "rempseita" kaverimuijia jotka ylläpitää miesten huomiota tökeröllä flirtillä. Voi puistatus.

[/quote]

häät ovat yhtä paljon myös sulhasen häät!

Vierailija
24/27 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini tyttöystävä on muutenkin rajoittanut yhteydenpitoamme ja esittänyt vaatimuksia ystävyydellemme. Nyt se ämmä oli keksinyt ettei mulla ole mitään asiaa kaverini häihin! Olin jo miettinyt mitä hankkisin kaverille lahjaksi kun kerrottiin ettei tartte tulla. Mitä helvettiä?!

[/quote]Laittaisin välit poikki ikuisiksi ajoiksi!

Vierailija
25/27 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:20"]Häät on morsiammen päivä, sinulla ei ole sinne asiaa jos morsian ei sinua halua silloin katsella. Asiaa tuntematta voisin veikata että olet näitä "rempseita" kaverimuijia jotka ylläpitää miesten huomiota tökeröllä flirtillä. Voi puistatus. [/quote] Miten niin morsiamen päivä? Eiköhän hääpäivä ole sen parin päivä eikä naisen pelkästään.

[/quote]

Eiköhän tuossa viestissä ollut kyse siitä että päivä ei ole ap:n eikä hänellä ole siihen minkäänlaista sanavaltaa.

Vierailija
26/27 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aloituksen kirjoittaja tulee paljastaneeksi yllä syyt siihen miksi häntä ole kutsuttu "kaverin" häihin. 

Mosian "vihaa" häntä koska ei kutsu häihin, "rajoittaa" yhteydenpitoa, "esittää vaatimuksia" ystävyydelle, "ämmä" on keksinyt, "mitä helvettiä". "Kaverisi" on itse todennäköisesti ollut aloitteellinen kutsun lähettämättä jättämisessä ja huokaisee helpotuksesta kun pääsee kätevästi eroon "kaverista" joka kirjoittaa ja todennäköisesti myös käyttäytyy kuin ylivuotisen pissis.

Vierailija
27/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:53"]

Olin jo miettinyt mitä hankkisin kaverille lahjaksi. [/quote]

Eli näet ne vaan kaverisi häinä, morsian on vaan sivuseikka? Kertoo paljon sinusta.

[/quote]

Jokainen näkee häät vain sen oman tuttunsa häinä. Mä olin serkun häissä ja kyllä ne mulle oli vaan serkun häät, morsiamesta en muista mitään.