Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietättekö enemmän aikaa kotona, te joilla on oikea unelmakoti

Vierailija
04.07.2015 |

Siis tilaa ja kaikkea hienoa löytyy. On omaa punttista, kotiteatteria, ehkä kunnon toimistotila, ehkä kylpylätasoinen saunaosasto, pihalla monenlaista aktiviteettia jne., upeat maisemat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikkia nuita, on vaan unelmakoti ja mielelläni vietän aikaa kotona.

Vierailija
2/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole tuollaisia unelmia, mutta kyllä, vietän enemmän aikaa kotona nyt kun tilaa on tarpeeksi mutta ei liikaa. Tila riittää harrastuksilleni ja muutenkin olen saanut tehtyä kodista toimivan ja viihtyisän.

Ahtaassa kodissa kärsi kaikki nämä puolet. Jouduin luopumaan osasta harrastuksiani, tilat olivat vaikeat pitää puhtaina ja melko mahdottomat sisustaa. Aikaa ja energiaakaan ei riittänyt tehdä sitä mitä olisi tahtonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vietetään. On kunnon saunaosasto, iso piha, tramppa, grilli jne Ja lapsilla omat huoneet ja lapsilla myös oma olkkari . Kaikki voi kutsua kavereita kylään ihan millon haluaa.

Vierailija
4/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vietetään:) Uusi iso kivitalo pihoineen, terasseineen ja poreammeineen. Tilaa ja mukavuuksia. Kotona on kiva olla!

Vierailija
5/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan tavan kämänen koti ja silti oon aina kotona.

Vierailija
6/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noissa unelmakodeissa, joissa on punttista ja kylpylää yms, kova duuni pitää paikat kuosissa, siivooja tuskin kellään joka saunomisen jälkeen?

Vierailija
7/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso koti on oikeastaan helpompi pitää siistinä, koska tavaroilla on omat paikkansa. Ei niitä saunoja ja poreammeita tarvitse joka käytön jälkeen luututa.

Vierailija
8/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma on toisin päin: Koska meillä on oltava aina päivystys kotona, niin tehtiin itselle sellainen koti, jossa on mukavuuksia. On tilaa, lapsilla omat huoneet, minullakin on oma huone, on kuntoiluhuone, vierasmaja, aina lämmin uima-allas, jne. Vieraat ihmiset taivastelevat, että onpa paljon tilaa. Mutta minä vastaan, että tää on meidän koti, työpaikka, vapaa-ajan paikka ja lomapaikka. Tilaa tarvitaan, että jaksetaan. Ja hyvin on jaksettu. Eikä siivoaminen ole iso juttu. Jos kamat on muuten edes hieman järjestyksessä, niin isompaankaan siivoukseen ei mene kuin pari tuntia, kun koko perhe osallistuu. Kun lapset oli pieniä, niin kävi siivooja. Mutta se jäi eläkkeelle, jolloin päätettiin selvitä itse, jotta lapset oppii siivoamaan.

Vierailija
9/10 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
10/10 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään noista mutta silti meillä on unelmakoti. Vietämme aikaa jonkin verran kotona mutta myös kodin ulkopuolella, keskustan palveluiden äärellä kun asutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan