Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautin kusta naisen päälle suihkussa

Vierailija
18.02.2022 |

Mutta vain ekalla kerralla uuden naisen kanssa ja ilman että olen asiasta mitään etukäteen maininnut. Jotenkin se naisten hämmentynyt, vihastunut tai jopa innostunut ensireaktio tuo minulle paljon seksuaalista nautintoa. Kusen yleensä pakaroiden väliin, jos mahdollista. Tai edestä häpykummulle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään kun nainen kusee mun päälle.

Vierailija
2/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen aina takataskuun kassajonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kun mies kusee mun päälle suihkussa, ja mieluiten niin että istun lattialla ja samalla sormetan itseäni, siinä voin pyöriskellä ja saada kultasuihkun tisseille, pepulle, pimppiin ja kasvoille. Suuhun vain vähän, ei koko lastia, enkä niele pissaa, spermat kyllä nielen. N32

Vierailija
4/6 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kun mies kusee mun päälle suihkussa, ja mieluiten niin että istun lattialla ja samalla sormetan itseäni, siinä voin pyöriskellä ja saada kultasuihkun tisseille, pepulle, pimppiin ja kasvoille. Suuhun vain vähän, ei koko lastia, enkä niele pissaa, spermat kyllä nielen. N32

Kuulostat unelmanaiselta. Molemminpuolisista pissaleikeistä haaveilen. Joskus vaimo on pissannut päälleni mutta vain koska olen pyytänyt. Olisi ihanaa harrastaa kunnon kiimaisia pissaleikkejä. Ei ollenkaan haittaisi vaikka nainen jatkaisi sitten maito-enemalla... <3

Vierailija
5/6 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm..maitoenema, kiinnostava ajatus...anaaliseksiin jotain uutta ja jännää! N32

Vierailija
6/6 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että vasemmisto ja vihreät feministit kusee mun silmään.