Miksi kaljupäät kuvittelevat olevansa jotain seksipommeja?
Kommentit (29)
Siksi, koska eniten seksistä hölöttävät siideripullukat pitää juuri kaljuista, koska kalju pää on muka maskuliininen. Siideripulla itse kun ei ole kovin naisellinen röllykkävatsansa kanssa (joka on samanlainen kuin kaljulla sonnilla), niin tärkeitä on tunnusmerkit, jotka erottaa miehen ja pullan toisistaan.
Tavallaan on erittäin hyvä, että kaljua pidetään seksikkäänä, koska kuka tahansa voi ryhtyä kaljuksi. Paljon vaikeampaa esim. kaljuuntuisesta kärsivän on ryhtyä pitkätukaksi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:46"]
Siksi, koska eniten seksistä hölöttävät siideripullukat pitää juuri kaljuista, koska kalju pää on muka maskuliininen. Siideripulla itse kun ei ole kovin naisellinen röllykkävatsansa kanssa (joka on samanlainen kuin kaljulla sonnilla), niin tärkeitä on tunnusmerkit, jotka erottaa miehen ja pullan toisistaan.
[/quote]
Tähän on kyllä pakko tulla vielä kommentoimaan että en pidä siideripullukoista. Tai ihmisinä voivat olla mukavaa seuraa, mutta seurustelemaan en alkaisi. Pidän itseäni edes jonkinlaisessa kunnossa, joten eipä se haittaisi jos vastapuolikin niin tekisi.
Onneksi kaikilla on täälläpäin valinnanvapaus parisuhdejutuissa. :)
-se sama 37v mies
Kaljut/siilitukkaiset miehet ovat parhaimman näköisiä. :) Mutta makunsa kullakin. N18
Vin diesel on ehkä ainoa kuuma kalju.
Se, että en itse pidä kaljuja kuumina ei ole mikään ehdoton totuus ja terve itseluottamus on aina ihan positiivinen juttu. Toki se, että julistaa itsensä taivaan lahjaksi naisille ei ehkä mene siihen terveen itseluottamuksen piikkiin. Nämä lienee kuitenkin vähemmistöä. Minusta ihan jokainen ihminen saa tuntea itsensä sukupuoleen ja ulkoisiin ominaisuuksiin katsomatta seksikkääksi, se ei keneltäkään pois ole.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 03:07"]
Onko se muka olevinaan jotain hyvännäköistä?
[/quote]Minä en kuvittele, en vain mahda kaljuudelleni mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:54"]
Kaljut/siilitukkaiset miehet ovat parhaimman näköisiä. :) Mutta makunsa kullakin. N18
[/quote]
Yep. Präjää sitä näinkin. Ja aika yksinkertainen ketjun aloitushan tämä taas näköjään oli, kaikki kun ei, kuten esim.minä, mahda sille mitään jos on kalju. Mieluummin minä olen reilusti ja rehtisti aito kalju, kuin kasvattelen tukkaa vähän niskaan ja ohimolle. Ja kaljuus kun alko mulla jo niinkin varhain kun 17-vuotiaana ja nyt ollaan sitten 34v, joten tämä on jo niin osa itseä, ettenpä osaa hahmottaa mille ees näyttäisin tukka päässä. : p
Bull Mentula. Maailman rumin ja huonokuntoisin ihminen, joka on elossa.
Mä tunnen kolme kaljupää miestä ja ne on kyllä sexsyjä
ulla oli aina sellainen Ivan Draco- tyylinen tukka ja oikeestaan yhtä vaaleakin sillon nuorena. Mutta nykysin on tummunu se mitä siitä on jäljellä, eli kaljua pidetään kun ei kasva enää
tiesittekös että goronramsey on ollu pahasti kalju? Se nykynen vankka tukka on onnistuneitten hiustensiirtojen tulos, yllättävää eiö? Moni ei sitä tiedä. Hiustensiirto maksaa, kun pahaa kaljuuttaa hoidetaan ja hiussiirrännäistä tarvitaan paljo, siinä 45 000-50 000e ja se hoito voidaan joutuu uusimaan 2-3 krt, eli siihen monellakaan miehellä ei oo varaa.
Vitusti ne maksaa joo ja jos halvempia konesteja käyttää, niin rogainea päänahkaan tai propeciaa huuleen ja syö niitä ikäs, ja jos lopetat hiusten lähtö vaan kiihtyy. Ja nehän ei auta ku lievään lajuuteeen
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:10"]
Vitusti ne maksaa joo ja jos halvempia konesteja käyttää, niin rogainea päänahkaan tai propeciaa huuleen ja syö niitä ikäs, ja jos lopetat hiusten lähtö vaan kiihtyy. Ja nehän ei auta ku lievään lajuuteeen
[/quote]
ja minä en alkasi ees mitään rogaine paskaa käyttämään sehän on alunperin verenpainelääke jenkeistä, ja siinä huomattin sivuvaikutuksena karvaisuuden lisääntymistä. Propecia taas heikentää erektiota ja siemnnesteen laatua joten ei kiitos. Ja ne on kalliita lääkkeitä molemmat
No sellaiset mukaäijämäiset juntit yleensä vetävät päänsä kaljuksi. Ja kasvattavat kaljamahan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 03:10"]
No sellaiset mukaäijämäiset juntit yleensä vetävät päänsä kaljuksi. Ja kasvattavat kaljamahan.
[/quote]
Jaa. Mulla on kalju, enkä ole juntti. Tai oikeastaan vain niin lyhyeksi ajettu tukka kuin koneella onnistuu, toistan tämän pari kertaa kuussa. Miksi? No kun se tuntuu itsestä hyvältä. Toiset naiset tykkää, toiset ei. Toisista naisista tykkään, toisista en.
Kaikkiako tässä pitikin olla miellyttämässä? Juu ja sitä kaljamahaakaan ei ole.
-yks mies 37v