Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45v mamma, etureppu roikkuu- auttakaa!!!

Vierailija
03.07.2015 |

Olen muuten hoikka, mutta mahalla on kourakaupalla makkaraa joka tekee pukeutumisesta haastavaa eikä oikein kohota itsetuntoakaan. 

Laihtua ei tarttisi (175-65), mutta tuon kauppakassillisen löllöä voisin mieluusti ohjailla eri paikkoihin kehoani. 

Vartalotyyppini on hoikka omena, on pitkiä kinttuja, kaulaa ja hartioita, b-kupin terhakat tissukat ja säkillinen mahaa. 

Auttakaahan ensinnäkin sellaiseen pikamotivoivaan pikakuuriin ja sitten pysyvämpään tulokseen. Omppu on omppu, mutta kai jotain sentään voi tehdä paremman siluetin eteen? Huijauksetkin (power-alusvaatteet, pukeutumisvinkit) vastaanotetaan kiitollisena  :D

Kiitos!!! 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva? Helppohan se sieltä lukuja on heitellä vaan kun ne ei kerro mitään

Vierailija
2/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysään ihoon ei auta kuin kirurgin veitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ihan kirurgia ajatellut tähän hätään...  :D

Muita ideoita? 

Kiitos! ap

Vierailija
4/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue viesti 2.

Vierailija
5/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on nahasta, niin ei sille voi mitään ilman leikkausta.

Jos läskiä, niin alapa treenaamaan.

Vierailija
6/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:17"]

Lue viesti 2.

[/quote]

En todellakaan halua kuvata sitä kauppakassillista löllöä, ladata nettiin (luoda tiliä anonyymille saitille jonne voin laittaa anonyymisti kuvia joita voin linkittää)... 

Toivottavasti kuvaus auttaa: olen pitkä, hoikka, pitkäraajainen, rasva kerääntyy tasan ja vain mahaan ja tällä hetkellä sitä on monta kourallista. Liian monta kourallista  :D

Toivon, että muut samassa tilanteessa olleet voisivat vinkata ratkaisuja, ja mahdolliset paikalla olevat gurut antaa vinkkejä pukeutumisesta, omppuhoikentumisesta painoa pudottamatta jne...  

ap :)

Vierailija
7/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kärsin samasta ongelmasta ja olen samanikäinenkin. Olen nyt muutaman kuukauden treenannut seuraavasti: kaksi juoksulenkkiä viikossa, kaksi kertaa kuntosalilla, joka päivä paitsi juoksupäivinä reipasta kävelyä 5-7 km. Lisäksi vatsatreeni 3 x viikossa, siihen kuuluu perinteiset vatsalihasliikkeet (istumaannousu 3 x 20), sitten sellainen sentti ylös, sentti alas liike puoli-istuvassa asennossa, joogasta tuttu pumppu-liike 20 kertaa ja pari vyötäröliikettä. Tämän lisäksi vielä joogaa pari-kolme kertaa viikossa ja erityisesti kaikkia vatsaliikkeitä. Lopetin myös leivänsyönnin ja perunoita en syö juurikaan ja sokerin jätin kokonaan pois. Vettä juon 2,5-3 l päivässä, aamulla ekaksi heti puoli litraa. Syön päivittäin luumuja ja pellavansiemeniä,  näin vatsani toimii pari kertaa päivässä.

Kyllä vatsareppu on pienentenyt jonkin verran, mutta vielä on tehtävää. Vyötäröltä on lähtenyt 8 cm ja on varaa vieläkin. Samalla on kyllä koko vartalo kiinteytynyt, ainoa miinus, että rinnat tuntuu kutistuvan koko ajan :(. Ennen oli 75d ja nyt 70c.

Vierailija
8/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:34"]

Ap, kärsin samasta ongelmasta ja olen samanikäinenkin. Olen nyt muutaman kuukauden treenannut seuraavasti: kaksi juoksulenkkiä viikossa, kaksi kertaa kuntosalilla, joka päivä paitsi juoksupäivinä reipasta kävelyä 5-7 km. Lisäksi vatsatreeni 3 x viikossa, siihen kuuluu perinteiset vatsalihasliikkeet (istumaannousu 3 x 20), sitten sellainen sentti ylös, sentti alas liike puoli-istuvassa asennossa, joogasta tuttu pumppu-liike 20 kertaa ja pari vyötäröliikettä. Tämän lisäksi vielä joogaa pari-kolme kertaa viikossa ja erityisesti kaikkia vatsaliikkeitä. Lopetin myös leivänsyönnin ja perunoita en syö juurikaan ja sokerin jätin kokonaan pois. Vettä juon 2,5-3 l päivässä, aamulla ekaksi heti puoli litraa. Syön päivittäin luumuja ja pellavansiemeniä,  näin vatsani toimii pari kertaa päivässä.

Kyllä vatsareppu on pienentenyt jonkin verran, mutta vielä on tehtävää. Vyötäröltä on lähtenyt 8 cm ja on varaa vieläkin. Samalla on kyllä koko vartalo kiinteytynyt, ainoa miinus, että rinnat tuntuu kutistuvan koko ajan :(. Ennen oli 75d ja nyt 70c.

[/quote]

Kiitos kaunis!! :) Kiva kuulla että treenaaminen on todella vähentänyt senttejä. 

Onko sinulla ylipainoa, ja minkälainen lähtökuntosi on?

Minusta juoksulenkit kuulostavat aika haasteellisilta, kävelen nyt (niinkuin aina ennenkin) noin tunnin päivässä mutta muuten en harrasta kuin hyötyliikuntaa. 

ap

Vierailija
9/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Häpeän tuota mahaani. Mikä asu peittäisi?
Tunika?

Vierailija
10/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kohtaan "terhakat tissukat". Wtf! Aikuinen ihminen. Oikeasti.

Vierailija
11/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:56"]

Pääsin kohtaan "terhakat tissukat". Wtf! Aikuinen ihminen. Oikeasti.

[/quote]

Joo, olen itse asiassa periaatteessa ammatillisesti kai sellainen jakkupukuakka, mutta persoonaltani tällainen elämää vähän rennommin ottava keski- ikäinen. Eli "tissukat" sen sijaan että ilmaisisin povivarustukseni olevan jotain tylsemmin sanallisesti kuvailevaa sorttia. 

(Nyt muuten huomasin että kuulostan stereotyypiltä- kohta jutellaan kananpersetukasta ja erikoisista designer-rillipokista. Pfuufh.. minä haluan jutella siitä kassillisesta löllöä mahallani...jeesatkaahan kanssakärsijät! )

ap :)

Vierailija
12/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppista. Luin otsikosta "etupeppu" ja ajatelin että se on vastine etupyllylle.

Vierailija
13/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös pitkä (178-62) ja vatsa on aina ollut ainoa paikka johon rasvaa kertyy, menispä joskus peppuun tai reisiin.. Mutta tiedän kyllä treenin auttavan, kun vain jaksaisi. 10v. sitten kyllästyin vatsaani, lenkkeilin, kävin salilla ja kotona tein vielä extra vatsarutistukset ja sixpäkkikin oli lopulta, mutta heti kun vähensin treeniä niin johan alkoi taas vatsalle kertyä. Nyt en ole muuta kuin lenkkeillyt viimeisen 5 vuoden aikana ja siinä se pirulainen röhnöttää (vatsa) vaikka kaikki muut paikat ovat kiinteät ja jopa lihaksikkaat. Tää on varmaan joku pitkien ihmisten kirous :/

Vierailija
14/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti muodoistasi ja hyväksy ne osana itseäsi älä jaarittele turhia PISTE ! Mature ikäinen mummo saa näyttää myös maturelta . Toiset jopa tykkää , siis miksi et itse ? Niin joten Kiitos & Anteeksi yht'aikaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi