Te, joilla lapset on eron jälkeen viikko-viikko periaatteella...
...sovitteko omia ei pakollisia menojanne lapsiviikoille? Eli jos lapset on teillä, saatetteko silti välillä nähdä omia kavereita viikonloppuisin jollon jätätte lapset hoitajalle/isommat lapset itsekseen kotiin?
Kommentit (6)
En sovi, muksut vielä sen verran pieniä että tarttisivat hoitajan, sovin omat menot iskäviikolle.
Hoitajalle en jätä, kun sellaista ei ole. Lenkille lähden tms. ja isoin katsoo sen aikaa pienintä.
Tavallaan ihan tervettäkin sopia niitä menoja VÄLILLÄ myös sille omalle lapsiviikolle. Erityisesti sitten kun lapset on hieman vanhempia. Jos äiti ja isä kumpikin hoitavat omat menonsa "omalla ajalla" niin sitten lapset eivät ikinä joudu/pääse muualle hoitoon. Ja mää oon kovasti sen kannattaja että tekee tässä tapaukseksessa lapsille (ja yleisesti myös vanhemmille) kummallekin hyvää välillä olla hetki erossa toisistaan ja saada omaa.
Jumpalla käyn kerran viikossa myös omalla viikolla, oon poissa vähän reilu 1h. Sillon tulee tuttu naapurintyttö hoitsuksi. Lapset 4v & 2 v.
Lapset (17 & 15) on vaan ilosia jos minä joskus jonnekin hetkeksi lähden, saavatpa omaa rauhaa :D Isänsä luona kun heillä on 3 kpl alle kouluikäisiä sisarpuolia joten sieltä harvoin sitä rauhaa löytyy.
Eli kyllä, satunnaisesti sovin omia menoja myös lapsiviikoille. Ehkä 1krt/2kk.