Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että mies avautuu parisuhteensa ongelmista toiselle naiselle?

Vierailija
18.02.2022 |

Jos mies kertoo, että tunteet ovat viilentyneet vaimoaan kohtaan. En siis ole "toinen nainen" vaan miehen työkaveri.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään merkitystä sillä, onko miehen mukaan suhde ollut laimea jo pidemmän aikaa vai laimentunut viime aikoina? Kumpi viittaa enemmän vonkaamiseen? Vai molemmat? Ap

Vierailija
22/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä lopulta ole väliä, onko käytös normaalia vai ei. Normaali ylipäätään on huono sana inhimillisen käyttäytymisen kirjoa tarkasteltaessa.

Riittää, kun sanot miehelle että hänen olisi parasta puhua suhteen ongelmista vaimon kanssa. Viesti kyllä menee perille jos on mennäkseen, olipa kyseessä viaton uskoutuminen tai pilden haku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään merkitystä sillä, onko miehen mukaan suhde ollut laimea jo pidemmän aikaa vai laimentunut viime aikoina? Kumpi viittaa enemmän vonkaamiseen? Vai molemmat? Ap

Haluatko sinä, että kyse olisi vonkaamisesta?

Vierailija
24/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelles muulle sitä avauduttaisiin kuin kaverille? Etenkin naispuoleiselle. Miehillä ei aina riitä kuuntelu- ja empatiakykyä. Jos minulla olisi ongelmia joista en voisi puhua vaimon kanssa, puhuisin juurikin naispuoleiselle työkaverilleni, joka on läheinen, kuin täti minulle.

Vierailija
25/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia et ole siis mikään erikoisuus sille miehelle. Varsinkin pilhun toivossa miehet tekee tätä kun saadaan luottamusta herätettyä.

Vierailija
26/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on miespuolinen työkaveri avautunut omasta suhteestaan.

Ei vonganut.

Uskoisin, että hänellä oli tarve päästä purkamaan tuntojaan ja minä olin silloin hänelle sopiva olkapää.

Vierailija
27/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sillä vaan ei ole ketään muuta jolle asiasta puhua.

Vierailija
28/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn täysin vilpittömästi koska itselleni ei ole vielä koskaan käynyt näin. Kaikenlaista olen nähnyt miehiin liittyen, mutta tämä on eka tätä laatua. Ap

Jos kuvaamasi tilanne on sinulle ihan kummallinen ja käsittämätön, et ole kyllä nähnyt vielä juuri mitään.

Vierailija
29/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä miehet ovat???

Pidän tapaa jotenkin säälittävänä ja epäilyttävänä. Ei kuulu suoraselkäisten ja rehellisten miesten toimintatapoihin.

Vierailija
30/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa ap:n kuvailemalla tavalla. Se jatkuu yhteydenotoilla vapaa-aikana. Tässä vaiheessa ap:n kannattaa viheltää peli poikki.

Vierailija
31/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka alkaa avautumaan avioliittonsa tilasta vastakkaista sukupuolta olevalle työkaverille, on säälittävä.

Tätä varten on olemassa miesten saunaillat.

Vierailija
32/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälipildeä vailla.

Tämä

Vierailija
33/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikein ymmrrä, miten tuo eroaa siitä kun nainen avautuu miespuoliselle harrastuskaverilleen oman miehensä tekemisistä ja suhteen ongelmista. 

Munaako se on vonkaamassa? 

Vierailija
34/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin tavallista, mutta ei erityisen suositeltavaa. Mies etsii jo uutta suhdetta, rikkoo parisuhteensa luottamuksen lähtemällä laulelemaan asioista muille naisille.

Vierailija
35/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista. Petaa jo sitä miten väärin ymmärretty on.

Vierailija
36/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin karkuun ja lujaa. Epämiellyttävä avautuminen, mitä ihmettä se minulle kuuluisi. Menköön vaimonsa kanssa parisuhdeterapiaan.

Vierailija
37/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en oikein ymmrrä, miten tuo eroaa siitä kun nainen avautuu miespuoliselle harrastuskaverilleen oman miehensä tekemisistä ja suhteen ongelmista. 

Munaako se on vonkaamassa? 

Niin? En ymmärrä miksi kukaan noin tekisi.

Vierailija
38/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelles muulle sitä avauduttaisiin kuin kaverille? Etenkin naispuoleiselle. Miehillä ei aina riitä kuuntelu- ja empatiakykyä. Jos minulla olisi ongelmia joista en voisi puhua vaimon kanssa, puhuisin juurikin naispuoleiselle työkaverilleni, joka on läheinen, kuin täti minulle.

Tässä muuten loistava esimerkki naisten piilov*ttulusta.

Vierailija
39/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla avautumisella ei ole mitään tekemistä vonkaamisen kanssa. Vai meinaatko ihan oikeasti että terapeutille tai papilla parisuhdeongelmia tilittävä henkilö vonkaisi seksiä tältä? Olen mies mutta kuullut moneltakin naiselta miten heitä sieppaa joku juttu omassa kumppanissa. Ja he eivät siis odota multa vastausta, riittää että kuuntelee ja on myötätuntoinen. Kun asian on kertonut jollekin niin se on tavallaan pois mielestä ja on kevyempi jatkaa eteenpäin.

Vierailija
40/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta normaalia, jos mies ja nainen hyviä ystäviä. Silloin voidaan puhua kaikesta, myös parisuhteen ongelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä