Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sietää epävarmuutta?

Vierailija
18.02.2022 |

Toinen nainen on ihastunut mieheeni ja tuonut sen myös ilmi, mm. ehdottamalla tapaamista. Mies on kuitenkin kieltäytynyt ja sanonut minulle, että aikoo olla loppuelämän minun kanssani ja rakastaa minua, eikä ole lähdössä kenenkään matkaan.
Itsellä kuitenkin koko ajan mielessä, jos tuo nainen sattuu joskus mieheni kanssa samaan paikkaan, että mitä sitten tapahtuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuusta voi olla ihan fiksua kun tietoa on niin paljon saaatavilla ja miettiä vaikka sitä kun naiset muutta yliopistokaupunkeihin ja miehet syrjäytyy maaseuduille miettiä sitä että miten saataisiin miehiä enemmän lukemaaan.

Vierailija
2/6 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa superuskolliselta. Tuskin se nainen kiinnostaa. Onko mies luotettavaa sorttia yleensä? On? Jos ei olisi luotettava, sehän olisi sitten mikä tahansa nainen missä vain, ei tuo yksi. Puhelimessa on estot ja somessa, jos haluaa. Näet varmaan mitä mies puuhaa joka päivä ja elämänarvot. Juoko alkoholia vai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuulostaa superuskolliselta. Tuskin se nainen kiinnostaa. Onko mies luotettavaa sorttia yleensä? On? Jos ei olisi luotettava, sehän olisi sitten mikä tahansa nainen missä vain, ei tuo yksi. Puhelimessa on estot ja somessa, jos haluaa. Näet varmaan mitä mies puuhaa joka päivä ja elämänarvot. Juoko alkoholia vai ei. 

Päinvastoin. Uskollinen mies ei kiusaisi puolisoaan kertomalla tuollaista asiaa ja tuottamalla epävarmuutta vaan kaikessa hiljaisuudessa ilmoittaisi sille ihastuneelle osapuolelle, että tunne ei ole molemminpuolinen.

Vierailija
4/6 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sulla ole hätää, jos luotat mieheesi. Vai etkö luota? Näkevätkö he tuon naisen kanssa missään koskaan?

Vierailija
5/6 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki jätä sinua, mutta salaa tapaa naista. 

Vierailija
6/6 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko mies tuon sulle vai saitko jotenkin selville?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi