Onko outoa sopia erotessa ettei kumpikaan tee sitten lisää lapsia tahoillaan
Kommentit (28)
Voi. Siinä on ajatuksena jo olemassa olevien lasten etu.
Ei kukaan ihminen ole ominaisuuksiltaan niin hieno, että pitäisi itseään yrittää monen ihmisen kanssa monistaa. Siksi lasten etu edellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vaan eroaisitte ilman omituisia "sopimuksia". Jos tulisit ap raskaaksi vahingossa, kokisitko, että sinun velvollisuus on tehdä abortti lastesi vuoksi :D?
Mitenköhän ap aikoo saada exänsä satunnaisen baaripanon tekemään abortin väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vaan eroaisitte ilman omituisia "sopimuksia". Jos tulisit ap raskaaksi vahingossa, kokisitko, että sinun velvollisuus on tehdä abortti lastesi vuoksi :D?
Mitenköhän ap aikoo saada exänsä satunnaisen baaripanon tekemään abortin väkisin?
" sori mut mun exä vaatii että sää teet abortin ku mulla on jo sen exän kanssa lapsia"
Vierailija kirjoitti:
Voi. Siinä on ajatuksena jo olemassa olevien lasten etu.
Ei kukaan ihminen ole ominaisuuksiltaan niin hieno, että pitäisi itseään yrittää monen ihmisen kanssa monistaa. Siksi lasten etu edellä.
Sisarpuolet on osa lapsen elämään yleensä, sehän on lapsen etu, että saa pitää heihin yhteyttä.
On aivan ymmärrettävää, että eron hetkellä ajatukset ovat ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" sori mut mun exä vaatii että sää teet abortin ku mulla on jo sen exän kanssa lapsia"
Lähetä tää viesti lastensuojeluun ja vaadi ex miehelle lapsen kanssa valvottut tapaamiset. Abortti on sun iki oma päätös.
Erittäin hyvä päätös lapsille. Ei tappeluja sisarpuolten ja vaihtuvien isä- ja äitipuolten kanssa. Mielenterveysjonot vähenee.