Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa sopia erotessa ettei kumpikaan tee sitten lisää lapsia tahoillaan

Vierailija
18.02.2022 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan eroaisitte ilman omituisia "sopimuksia". Jos tulisit ap raskaaksi vahingossa, kokisitko, että sinun velvollisuus on tehdä abortti lastesi vuoksi :D?

Vierailija
22/28 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Siinä on ajatuksena jo olemassa olevien lasten etu.

Ei kukaan ihminen ole ominaisuuksiltaan niin hieno, että pitäisi itseään yrittää monen ihmisen kanssa monistaa. Siksi lasten etu edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaan eroaisitte ilman omituisia "sopimuksia". Jos tulisit ap raskaaksi vahingossa, kokisitko, että sinun velvollisuus on tehdä abortti lastesi vuoksi :D?

Mitenköhän ap aikoo saada exänsä satunnaisen baaripanon tekemään abortin väkisin?

Vierailija
24/28 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän ap aikoo saada exänsä satunnaisen baaripanon tekemään abortin väkisin?

" sori mut mun exä vaatii että sää teet abortin ku mulla on jo sen exän kanssa lapsia"

Vierailija
25/28 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Siinä on ajatuksena jo olemassa olevien lasten etu.

Ei kukaan ihminen ole ominaisuuksiltaan niin hieno, että pitäisi itseään yrittää monen ihmisen kanssa monistaa. Siksi lasten etu edellä.

Sisarpuolet on osa lapsen elämään yleensä, sehän on lapsen etu, että saa pitää heihin yhteyttä.

Vierailija
26/28 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan ymmärrettävää, että eron hetkellä ajatukset ovat ihan sekaisin.

Vierailija
27/28 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" sori mut mun exä vaatii että sää teet abortin ku mulla on jo sen exän kanssa lapsia"

Lähetä tää viesti lastensuojeluun ja vaadi ex miehelle lapsen kanssa valvottut tapaamiset. Abortti on sun iki oma päätös.

Vierailija
28/28 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä päätös lapsille. Ei tappeluja sisarpuolten ja vaihtuvien isä- ja äitipuolten kanssa.  Mielenterveysjonot vähenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi