Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen flirttailemaan naiselle?

Vierailija
18.02.2022 |

En ihan aidosti ymmärrä. Itse päädyin kyseisen tyyppisen alhaisen kiusaamisen kohteeksi. Aivan kuin kyseinen henkilö olisi halunnut alitajuisesti tuhota elämäni. Noh, sen hän tekikin. Nyt elämäni on piloilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teko oli erityisen alhainen, sillä pyristelin sitä vastaan ja mietin melkein, että olisin voinut tuoreeltaan keskustella asiasta jonkun kanssa, vaan en uskaltanut puhua kenellekään.

Sitten vähitellen houkutuin hänen käytöksestään ja jouduin vaikeuksiin, kun menetin oman parisuhteeni, eikä naisella ollutkaan oikeasti pienintäkään kiinnostusta minua kohtaan. Hän vain huijasi ja johti harhaan. Tuhlasin vain aikaani häneen ja tärvelin oman parisuhteeni, kun aloin elätellä toivoa jostain parisuhteesta kyseisen flirttailijan kanssa - vastoin periaatteitani.

En voi näin kiusallisesta aiheesta puhua edelleenkään kenenkään kanssa. Joudun elämään ahdistavan salaisuuteni kanssa hamaan loppuun saakka ja nyt minulla on odotettavissa yksinäinen vanhuus ilman parisuhdetta, sillä ei minulla ole enää voimia etsiä sellaista.

Ap

Vierailija
2/2 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että häntä kiinnostaisi naiset lainkaan. Hän vain yritti houkutella minut pahoille teille ja jätti minut heitteille, kun hän tajusi, että menin halpaan. En tiedä, mistä tällaiseen suruuni voisi saada apuja edes.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä