Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soveltuvuusarviointien lukusarjat menevät aina päin p:tä

Vierailija
18.02.2022 |

En vain jotenkin hahmota lukusarjoja sillä tavalla kuten ilmeisesti pitäisi. Soveltuvuusarvioinneissa käyminen tuntuu niin turhalta!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista mennä kaikki koulut läpi hyvällä menestyksellä, vaikka kärsii jonkinlaisesta matemaattisesta hahmotushäiriöstä?

Kiinnostaisi tietää.

Vierailija
22/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Itsekään en osaa noita ja olen päätellyt, että mulla on hahmotushäiriö. Olin kuitenkin hyvä koulussa, myös matematiikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ja vasen menevät välillä sekaisin, samoin ilmansuunnat.

Vierailija
24/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista. Itsekään en osaa noita ja olen päätellyt, että mulla on hahmotushäiriö. Olin kuitenkin hyvä koulussa, myös matematiikassa.

Kiitos kommentista.

Vierailija
25/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran arvioitsija vain totesi testien jälkeen, että kaikki eivät ole hyviä kaikessa, kannattaa keskittyä niihin omiin vahvuuksiin.

Vierailija
26/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että soveltuvuusarvioinneissa painotettavat asiat riippuvat siitä millaiseen työhön hakee. Aina noissa arviointipäivissä sisältö tuntuu kuitenkin olevan samanlainen, vaikka testaava yritys olisi eri.

Vierailija
27/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kannattaisiko työnhaku jättää kesken, jos hakuprosessiin kuuluu soveltuvuusarviointia. Lukusarjojen täydentäminen on tullut tutuksi, mutta touhusta ei tunnu tulevan yhtään helpompaa. Tuntuu että haaskaan testeissä suotta aikaani.

Vierailija
28/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kannattaisiko työnhaku jättää kesken, jos hakuprosessiin kuuluu soveltuvuusarviointia. Lukusarjojen täydentäminen on tullut tutuksi, mutta touhusta ei tunnu tulevan yhtään helpompaa. Tuntuu että haaskaan testeissä suotta aikaani.

Mielipiteitä? En oikein usko, että on mahdollista tulla valituksi, jos suositellaan tehtävään vahvalla varauksella yms. Ikävä ajatus, että valintaraati pohtii jossain ettei tuolta kyllä oikein matematiikka suju, annetaan olla.

Vierailija
29/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä? En oikein usko, että on mahdollista tulla valituksi, jos suositellaan tehtävään vahvalla varauksella yms. Ikävä ajatus, että valintaraati pohtii jossain ettei tuolta kyllä oikein matematiikka suju, annetaan olla.

Onko jonkun kohdalla tapahtunut tällainen ihme?

Vierailija
30/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentista.

Koulussa ei ole matematiikkaa. Se oli laskentoa tai typerää kaavojen ja menetelmien ulkolukua ja sitten soveltamista. Suurin osa ihmisistä ei yhtään tiedä mitä matematiikka on.

Vierailija
31/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentista.

Koulussa ei ole matematiikkaa. Se oli laskentoa tai typerää kaavojen ja menetelmien ulkolukua ja sitten soveltamista. Suurin osa ihmisistä ei yhtään tiedä mitä matematiikka on.

Mitä matematiikka sinun mielestäsi on?

Vierailija
32/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentista.

Mitä matematiikka sinun mielestäsi on?

Ei tainnut olla tietoa.

Vierailija
33/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista saada työpaikka, vaikka soveltuvuusarviointu menisi heikosti?

Vierailija
34/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista saada työpaikka, vaikka soveltuvuusarviointu menisi heikosti?

Eikö soveltuvuusarvioinnilla yleensä ole iso painoarvo valintaperusteena?

Vierailija
35/35 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut työpaikkaa, vaikka soveltuvuusarvioinnin tulos olisi ollut varauksellisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme