Soveltuvuusarviointien lukusarjat menevät aina päin p:tä
En vain jotenkin hahmota lukusarjoja sillä tavalla kuten ilmeisesti pitäisi. Soveltuvuusarvioinneissa käyminen tuntuu niin turhalta!
Kommentit (35)
On mahdollista. Itsekään en osaa noita ja olen päätellyt, että mulla on hahmotushäiriö. Olin kuitenkin hyvä koulussa, myös matematiikassa.
Oikea ja vasen menevät välillä sekaisin, samoin ilmansuunnat.
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Itsekään en osaa noita ja olen päätellyt, että mulla on hahmotushäiriö. Olin kuitenkin hyvä koulussa, myös matematiikassa.
Kiitos kommentista.
Kerran arvioitsija vain totesi testien jälkeen, että kaikki eivät ole hyviä kaikessa, kannattaa keskittyä niihin omiin vahvuuksiin.
Sanotaan että soveltuvuusarvioinneissa painotettavat asiat riippuvat siitä millaiseen työhön hakee. Aina noissa arviointipäivissä sisältö tuntuu kuitenkin olevan samanlainen, vaikka testaava yritys olisi eri.
Mietin kannattaisiko työnhaku jättää kesken, jos hakuprosessiin kuuluu soveltuvuusarviointia. Lukusarjojen täydentäminen on tullut tutuksi, mutta touhusta ei tunnu tulevan yhtään helpompaa. Tuntuu että haaskaan testeissä suotta aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Mietin kannattaisiko työnhaku jättää kesken, jos hakuprosessiin kuuluu soveltuvuusarviointia. Lukusarjojen täydentäminen on tullut tutuksi, mutta touhusta ei tunnu tulevan yhtään helpompaa. Tuntuu että haaskaan testeissä suotta aikaani.
Mielipiteitä? En oikein usko, että on mahdollista tulla valituksi, jos suositellaan tehtävään vahvalla varauksella yms. Ikävä ajatus, että valintaraati pohtii jossain ettei tuolta kyllä oikein matematiikka suju, annetaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä? En oikein usko, että on mahdollista tulla valituksi, jos suositellaan tehtävään vahvalla varauksella yms. Ikävä ajatus, että valintaraati pohtii jossain ettei tuolta kyllä oikein matematiikka suju, annetaan olla.
Onko jonkun kohdalla tapahtunut tällainen ihme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentista.
Koulussa ei ole matematiikkaa. Se oli laskentoa tai typerää kaavojen ja menetelmien ulkolukua ja sitten soveltamista. Suurin osa ihmisistä ei yhtään tiedä mitä matematiikka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentista.
Koulussa ei ole matematiikkaa. Se oli laskentoa tai typerää kaavojen ja menetelmien ulkolukua ja sitten soveltamista. Suurin osa ihmisistä ei yhtään tiedä mitä matematiikka on.
Mitä matematiikka sinun mielestäsi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentista.
Mitä matematiikka sinun mielestäsi on?
Ei tainnut olla tietoa.
Onko mahdollista saada työpaikka, vaikka soveltuvuusarviointu menisi heikosti?
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista saada työpaikka, vaikka soveltuvuusarviointu menisi heikosti?
Eikö soveltuvuusarvioinnilla yleensä ole iso painoarvo valintaperusteena?
Onko kukaan saanut työpaikkaa, vaikka soveltuvuusarvioinnin tulos olisi ollut varauksellisen?
Kiinnostaisi tietää.