Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä onni on, se onnen kätkeköön!

Vierailija
03.07.2015 |

Viisas ajatus!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin juuri yli 100 000€ avoauton ihan kesäleluksi.

Toki nautin elämästä juuri siten kun huvittaa. Aivan sama mitä siitä ollaan mieltä.

Vierailija
2/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sopii suomalaisille, muuten tulee paheksuvia katseita ja kateutta :DDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkoot toiset mitä lystäävät, ei mun tarvi elää kuin itselleni. Mitä sitä kätkemään jos on onnellinen!

Vierailija
4/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänmessä!

Vierailija
5/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos siintä alkaa kerskailemaan muille sen voi jopa menettää.

Vierailija
6/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Kuka jästipää tämänkin lie keksinyt.

Kyllä onnesta, saavutuksista ja iloisista asioista saa ja pitää iloita, katkerat ihmiset tietty ottaa sen leveilynä, mutta muut iloiset ihmiset yhtyvät onneen :)
Iloista kesäpäivää kaikille!

T. Työläinen

Vierailija
7/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suomalaista paskaa kun voi vaan olla... mistään ei saa nauttia tai se on kerskumista

Vierailija
8/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla aika kateellinen ja katkera? Kun itse on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, niin kestää myös muiden onnen. Kateelliset ja katkerat ovat sitten asia erikseen.

Vierailija
9/9 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt suomalaisten tyyliä tässä, se peri-synti siellä taustalla piilee: Kateus.

En ymmärrä miksei voi iloita toisen onnesta, menestyksestä tai mistä tahansa hyvistä jutuista? En itse enää pidä vakan alla enää jos joku kysyy että miten menee? Kerron suoraan jos on jotain mikä on mennyt erityisen hyvin tai jotain mistä erikseen voi riemuita. Uskon että empaattisesti kykeneväinen ihminen osaa jakaa tämän ilon.

Polyamorisessa maailmassa opin nauttimaan kumppanini uuden suhteen tuomasta energiasta. Se tuntui itsellekin asti kun toinen saa sen energia-piikin mitä uuden suhteen into tuo. Ja kun tuohon oppi, niin on hyvin helppo iloita avoimesta toisten onnesta & menestyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi