Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielteinen exien stalkkaus

Vierailija
18.02.2022 |

Nykyinen parisuhde on ihan ok. Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta, meillä on kaksi lasta ja seksiäkin on (välillä mielestäni tosin liian harvoin). Silti pidän säännöllisesti yhteyttä ainakin kolmeen exääni (jotka kaikki myös ovat parisuhteessa ja naimisissa) ja he pitävät yhteyttä minuun. Googlailen myös heidän tietojaan ja nykyisten kuvia jne. Lisäksi stalkkailen muitakin entisiä panoja ja suhdevirityksiä säännöllisesti.. Huoh. Ja oikeastaan mieliala ei ainakaan kohene tästä toiminnasta yhtään. Olen myös säilyttänyt muistoja tuolta ajalta (kuvia, viestilappuja ym.) kun olen ollut heidän kanssaan. Kuulostaa pakkomielteisesti. Onko kellään muulla vastaavaa ja miten tästä ongelmasta pääsee eroon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
2/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän, ei ole normaalia :( -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku harrastus, eihän tuo ole normaalia. Some on sekoitttanut ihmiset lopullisesti, moni käyttää somea vaan stalkkausvälineenä.

Vierailija
4/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää alkaa "arvottaa" ihmisiä (ikävää mutta totta), vaikka ihailet heitä kaukaisesti tai utelias, eli ketkä ovat nyt ensisijassa elämässä – että todella tunnet niin. Pidä loma stalkkauksesta, keksi vaikka tuntemattomampia seurattavia tai maisemakuvat instassa. Muuta ohjelmaa ja tekemistä elämään. Ja haluatko olla juuri siinä somessa koko ajan tai lainkaan.

Vierailija
5/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen stalkannut miehen eksiä, en omiani niinkään :D no ei tervettä tämäkään.

Vierailija
6/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on myös jonkinlaista läheisriippuvuutta, että erotessakaan en ole pystynyt luopumaan näistä existä kokonaan vaan yrittänyt pitää heidät jotenkin lähellä ja miellyttää, vaikka suhteet ovat päättyneet kaikki ihan syystä. Tuntuu että minulle on myös tärkeää, että he edelleen pitävät minusta. -ap

Vierailija
7/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisikö sinun harkita, ettei "kaikkia" ole pakko miellyttää niin paljon tai ei tarvitse olla kaikkien suosiossa. Ehkä heissäkin on huonoja puolia? Ja voit tehdä omia ratkaisuja elämässä, esimerkiksi etääntyessä vähän. Jos ei irrota selvästi, ei kai löydäkään helposti muuta kivaa siihen tilalle.

Vierailija
8/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös edelleen iso pahvilaatikko exän tavaroita kaapissa, jotka laitoin sinne 13 vuotta sitten, kun erosimme. Nyt on jo perhettäkin, mutta en ole vaan voinut heittää noita muistoja pois, enkä tosin ole laatikkoon kajonnutkaan koko aikana.

m39

Vierailija
9/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan järkevää ankkuroitua tähän hetkeen ja heittää kuvat ym. pois. Elää vähemmän menneisyydessä. Ehkä olen myös jollain tasolla tyytymätön nykyhetkeen ja exien perään haikailu tuo piristystä arkeen. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan