Voiko lapsi nukkua yksin alakerrassa?t.ammattivalittaja
Olkkarin vuodesohva liian kova nukkua, selkää särkee. lapselle makkari annettu omaksi huoneeksi. Yläkerrassa yksi huone plus käyttöullakko. Voimmeko minä ja mies muuttaa yläkertaan ja lapsi jäisi alakertaan? muuten en tiedä miten nukumme.
Kommentit (12)
Etteköhän te nuku eri asunnoissa kun nyt eroat.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:57"]
Etteköhän te nuku eri asunnoissa kun nyt eroat.
[/quote] Se oli feikki joka oli eroamassa en minä. Voisiko joku vastata onko ok jos lapsi nukkuu yksin alakerrassa?ap
Tottakai se on ok. Kummallinen kysymys.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:06"]
Tottakai se on ok. Kummallinen kysymys.
[/quote]
Ok. Ajattelin että olisi liian pieni kun on 6v nukkumaan yksin omassa kerroksessa.ap
Eikö osaa tarpeen vaatiessa tulla portaita ylös, jos on hätä vai miksi olisi liian pieni?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:11"]
Eikö osaa tarpeen vaatiessa tulla portaita ylös, jos on hätä vai miksi olisi liian pieni?
[/quote] Osaa tietysti, ei vain ole tottunut yksin olemaan.ap
Normaali ratkaisu on se, että lapselle laitetaan huone yläkertaan ja aikuisille alakertaan. Näin alakerta saadaan pysymään siistinä, ja lapsi taas saa omaa rauhaa. Laittakaa niin leveä parisänky, että lapsi mahtuu väliin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:16"]
Normaali ratkaisu on se, että lapselle laitetaan huone yläkertaan ja aikuisille alakertaan. Näin alakerta saadaan pysymään siistinä, ja lapsi taas saa omaa rauhaa. Laittakaa niin leveä parisänky, että lapsi mahtuu väliin.
[/quote] Ei kai me enää noin ison lapsen kanssa samassa huoneessa aleta olemaan. Nyt jo 6v jaettu huone hänen kansaan, kyllä tämä jo saa riittää.ap
Oliko nro 9 vastaus vitsi? ei kukaan 6v nuku vanhempiensa välissä? mites seksihommat?
Minustakin parempi idea että lapsi yläkertaan ja itse alas, olettaen että teillä on alakerrassa keittiö, olohuone, ulko-ovi jne. Eikö se teidän ois luonnollisempi olla siellä ala-kerrassa..
Meillä 6,5v ja 3,5v ovat keskenään yläkerrassa, me aikuiset ja vauva nukutaan alakerrassa. Osaavat kyllä tulla sieltäkin yöllä viereen välillä.. ;)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:36"]
Minustakin parempi idea että lapsi yläkertaan ja itse alas, olettaen että teillä on alakerrassa keittiö, olohuone, ulko-ovi jne. Eikö se teidän ois luonnollisempi olla siellä ala-kerrassa.. Meillä 6,5v ja 3,5v ovat keskenään yläkerrassa, me aikuiset ja vauva nukutaan alakerrassa. Osaavat kyllä tulla sieltäkin yöllä viereen välillä.. ;)
[/quote]Kyllä alakerra on nuo asiat jotka luettelit. Yläkerrassa ei ole kuin yksi huone plus käyttöullakko, ei esim vessaa.ap
Onko ok?ap