Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ny repsahti

Vierailija
02.07.2015 |

Äkkinen arvio paljos on kaloreita kuudessa moniviljapaahtoleipäpalassa margariinilla, 6 oltermannipalassa ynnä moniviljasämpylässä? Sillä lailla!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hitokseen kalorioitahan noista tuli. Yli 800.. Tekis mieli taas juosta 25km. Noiden lisäksi oon tänään syönyt n. 400g wok vihanneksia ja juonut kaksi kahvia kermalla. Ei tod ole nälkä tuon leipäsession jälkeen, mut morkkis on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt tänään kaksi isoa kupillista muroja, puoli pussia vaaleaa leipää, riisiä ja kanaa sekä levyllisen suklaata. Että laskepas mun syömät kalorit, helpottaa varmasti oma olosi!

Vierailija
4/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta wokvihanneksissa ei paljoo kaloreita ole, eikä kahvissa. Eli kokonaiskaloripitoisuus ei päätä huimaa. Noin käy helposti, jos elää liian pitkään liian pienillä kaloreilla. Kai olet muistanut myös syödä rasvaa? Keho tarvitsee sitäkin. Ei voi jatkuvasti syödä pelkkiä kasviksia.5891

Vierailija
5/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaskohan syödä riittävästi ja tasaisesti, ettei tule tuollaisia pöljiä ahmismis"repsahduksia"?

Vierailija
6/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Syö niin ei tuu ahmimiskohtauksia. Been there done that.

Vierailija
7/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä että söit ne leivät, nuo sun päivän syömiset ois muuten kuulostaneetkin ihan anorektikon syömisiltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän