Mitä jaloissani on? (Sis. Kuva)
Eli reiteni ja pohkeei ovat täynä tälläisiä pilkkuja, joiden sisällä on jotain harmaata tai tummaa. Kun tämän tumman raapii ulos (kaikkia ei saa raavittua) jää jalkaan ikäänkuin jokin reikä/kuoppa. Ei siinä muuta, muttakun on kesä ja ihmetyttää mitä nämä mahtavat olla?
Kommentit (23)
Jotain mustapäitä tms? Mulla tulee joskus kun sheivaa sääriä.
Ihan normaalit jalat nuo ovat. En mä mitään näppyjä näe. Älä pusertele tai raavi jalkojasi. Korkeintaan ovat jotain olemattomia miliumeja.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:48"]
Ainiin ja se kuva : http://aijaa.com/15ooq8 Ap
[/quote]Sulla on musta surma ja jalat täytyy heti amputoida :|
karvatupet nyt vain ovat reagoineet sheivaukseen ja auringonottoon tai jotain. Ei mitään epänormaalia tai huolestuttavaa. Terveet jalat.
Katselepa huviksesi mummojen jalkoja. Nuo ovat kauniit sääret, eikä niissä ole mitään vikaa. Älä ota paiseita jostain näpyistä, joita ei edes ole.
Aloituksen perusteella odotin jotain hiukan järkyttävämpää...
"jalat täynnä pilkkuja joiden sisällä on jotain tummaa", mietin uskallanko edes avata kuvaa :DD
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:52"]karvatupet nyt vain ovat reagoineet sheivaukseen ja auringonottoon tai jotain. Ei mitään epänormaalia tai huolestuttavaa. Terveet jalat.
[/quote] okei kiitos! Lähteekö ajan myötä pois jos ei vaikka sheivaa vähään aikaan?
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:54"]Aloituksen perusteella odotin jotain hiukan järkyttävämpää...
"jalat täynnä pilkkuja joiden sisällä on jotain tummaa", mietin uskallanko edes avata kuvaa :DD
[/quote] No tuossa näkyy todella huonosti, luonnossa ne näkyy paaljon paremmin, valitettavasti..
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:54"]Aloituksen perusteella odotin jotain hiukan järkyttävämpää...
[/quote]
Sama :D noi kuvat vois olla mun jaloista, ihan samanlaisia löytyy multakin. Ne on mustapäitä.
Halusit vaan huomiota. Googleta narsismi.
Sisäänpäin kasvaneita karvoja ovat.
Mulla oli tollasia joskus persposkissa :DDD lähti pois ajan myötä, en tiedä mitä olivat.
Näyttää selvästi syfilikseltä.
P.S. Kuva ois kiva.