Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kamalaa. Miks näitä pitää sattua???? : (((

Vierailija
25.09.2006 |

IS: Kymmenvuotias kauhajokelainen koulupoika sai surmansa sunnuntaina kuristuttuaan kiipeilytelineen köyteen Kauhajolla Etelä-Pohjanmaalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tapaus. :(

Vierailija
2/9 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaanko syyttämään lastentarhanopettajia? Tai vielä parempaa, syytetään lääkäreitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole huomannut mitään aiemmin?!? Missä kaverit? Entä ohikulkijat? Menisivät edes tarkastamaan tilanteen vaikka sitten ehkä kaikki olisikin kunnossa ja saisi itse nolona poistua.

Vierailija
4/9 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin aina pelottaa että eskarilaisellemme sattuu jotain tollasta koulussa.... =(

Vierailija
5/9 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä on sattunu jo pari vakavaa onnettomuutta noissa. Oma siskonpoika putosi koulun pihalla kiipeilytelineestä, käsi ja kylkiluita murtui, samoin poskiluu. Hyvä ettei niskanikama:( Toinen on sukulaispoika joka kuoli jäätyään roikkumaan hupusta kiipeilytelineeseen, omalta tytöltä murtui käsi ja lähti hampaita suusta pudottuaan kiipeilytelineestä. Mun mielestä ne pitäisi kieltää, ovat surman loukkuja lapsille! :(

Vierailija
6/9 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui miten sitä itekin muksuna tuli roikuttua noissa telineissä vaikka miten päin...

Vierailija
7/9 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat olivat olleen kahvilan omistajan koiria ja vauva vanhempineen oli tässä kahvilassa. Koirat olivat varoittamatta hyökänneet vaunuihin ja purreet vauvaa niin pahasti, että vauva kuoli sairaalassa.

Kyllähän näitä kurjia juttuja sattuu :(

Vierailija
8/9 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä viitsi edes ' huumorilla' päästellä tuollasta.

Vierailija
9/9 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihna kuristui pojan kaulaan, kaveri yritti irottaa nauhaa onnistumatta. Nämä tapaukset ovat niin surullisia...:*(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan