Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostosteeveen paistinpannu, miksi maksaa siitä?

Vierailija
02.07.2015 |

Lidlistä sain keraamisen pannun parillakympillä, toimii juuri samalla tavalla kuin tuo ostosteeveen pannu, ei nyt ihan mieleen tullut takoa sitä lekalla tai polttoleikata sitä kuten mainoksessa tehdään. Miksi se mukanon niin hyvä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää nyt niin tylsä aihe ettei kikaan vastaa?

Vierailija
2/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vaan oo ostanut sitä ostostv:n pannua. Mäkin ostin oman keraamisen pannun kympillä tokmannilta. Hyvin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös muistaakseni 16 euroa maksanut keraaminen pannu ollut päivittäisessä käytössä jo toista vuotta ja hyvä on edelleen.

Vierailija
4/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt toistuvasti syytä, miksi ostaisin kusetusteeveen väkivaltaa kestävän paistinpannun, mutta en ole keksinyt ainuttakaan. Minulla on uudehko Ikean pannu, hinta ei ollut 7 euroa korkeampi, ja toimii kuin unelma. Aion hamstrata parit Ikea-pannut lisää kun sinne suunnille eksyn.
Vaikka vihanhallinnassani on toisinaan petraamista, en vielä toistaiseksi ole tarttunut raivopäissäni paistinpannuun ja hakannut sitä tohjoksi. Siispä jatkossakin minulle riittää, että saan ruokani kypsäksi Ikea-pannullani.

Vierailija
5/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:22"]Kukaan ei vaan oo ostanut sitä ostostv:n pannua. Mäkin ostin oman keraamisen pannun kympillä tokmannilta. Hyvin toimii.
[/quote]Ja silti sitä kaupitellaan vuodesta toiseen monella kanavalla? Itsekin ihmettelen kuka aivoton ostelee noita kusetustv:n tavaroita, eihän se markkinointi ilmaista ole?