Av-mammako teki esko eerikäisestä lastensuojeluilmoituksen?
Kommentit (15)
Ei kait ole voinut olla av-mamma, sehän on aina palstalla...
Mutta todella kurja juttu, ihan turha ilmoitus lapsista, ei siis Eskosta hyvä ap!
Vai oikein esko eerikäisestä.... Kuka vielä luulee, että aikuisesta voi tehdä lastensuojeluilmoituksen?? Ei ihme, että turhia ilmoituksia tehtaillaan niin paljon.
Muistan joskus lukeneeni täällä kuinka paheksuttavaa on jos lapsilla ei ole lomalla säännöllistä arkirytmiä. Ja kuinka kerran kuulin bussissa klo 23 kun takanani istuva mää kommentoi halveksuen matkatoverilleen kun nuori pari oli vaunujen kans bussissa. Vauva nukkuu ja vanhemmat selvinpäin, onhan se nyt tietysti kauheaa.
Tiedättekö mikä minusta olisi surullista? Jos mun lapsuudessa olisi jäänyt kokematta se että saa kesällä valvoa myöhään isoissa sukujuhlissa, juoksennella kostealla pihanurmella serkkujen kanssa ja kokea iloa ja turvallisuuden tunnetta jopa siitä huolimatta että osa sukulaisista oli vähän maistissa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:02"]Muistan joskus lukeneeni täällä kuinka paheksuttavaa on jos lapsilla ei ole lomalla säännöllistä arkirytmiä. Ja kuinka kerran kuulin bussissa klo 23 kun takanani istuva mää kommentoi halveksuen matkatoverilleen kun nuori pari oli vaunujen kans bussissa. Vauva nukkuu ja vanhemmat selvinpäin, onhan se nyt tietysti kauheaa.
Tiedättekö mikä minusta olisi surullista? Jos mun lapsuudessa olisi jäänyt kokematta se että saa kesällä valvoa myöhään isoissa sukujuhlissa, juoksennella kostealla pihanurmella serkkujen kanssa ja kokea iloa ja turvallisuuden tunnetta jopa siitä huolimatta että osa sukulaisista oli vähän maistissa.
[/quote]
mää = ämmä
Onko eskolla useampi lapsi?vai mistä lapsista?
Niin mitä sitten? Turhake koko äijä.
Minusta Esko vaikuttaa hyvältä isältä! :) Ainakin tv-ohjelmien ja nettijuttujen perusteella.
Heh, hyvät ketjut Eskon fb-seinällä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:48"]
Onko hän lapsi?
[/quote]Täytyy olla koska hänestä on tehty lasu.
No kuka muu. Täällä elää vain idiootit ämmät.
Siis onko joku oikeasti tehnyt? Millä perusteella? En voi lukea facebookista kun et itse ole siellä.
Lapset ovat olleet liian myöhään ravintolassa