Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vaiko ei? Siinäpä pulma.

Vierailija
01.07.2015 |

Mikähän se olisi oikea ratkaisu... Olen jo varmaan vuoden päivät miettinyt perheenlisäystä. Toisina päivinä olen 100 prosenttisen varma että halutaan vielä se yksi lapsi mutta toisina päivinä taas tuntuu että näin on hyvä, ei enempää. Onko tähän oikeaa ratkaisua? Pitääkö sitä vaan rohkaistua ja räväyttää? Kolme lasta siis ennestään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan tee liian nuorena alle kolmekymppisenä, sulla nyt tosin näyttää noita jo olevan. Pystytkö tosiaan elättämään nuo kolme lasta vai tarvitsetteko saamanne lapsilisät, perhevapaakorvaukset ja päivähoitotuet. Jos tarvitsette niin teillä ei ole varaa noihinkaan lapsiin, saatikka sitten useampiin. Terv. Nuorten, omasta mielestään hyvien vanhempien aikuinen lapsi.

Vierailija
2/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että niin kauan kuin epäilyttää, ei kannata tehdä lisää lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:06"]Mä olen sitä mieltä, että niin kauan kuin epäilyttää, ei kannata tehdä lisää lapsia.
[/quote]

Niin, tätä mietin vähän itsekin. Toisaalta, nyt mulla on jo ikää enemmän ja kun lapsia on jo ennestään niin asiaa miettii perinpohjaisesti. Tarkemmin kuin aikaisemmin. Ei se minusta huono asia ole että harkitsen asiaa, huonompi olisi suinpäin hypätä tuumasta toimeen.

Vierailija
4/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, vaikka tämä on vauva-palsta, niin tämä on tosi vauvavastainen. Mistä johtuu? Koskaan ei tule suosituksia lapsentekoon. Aina vaan älkää vaan lisääntykö.

Vierailija
5/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:06"]Mä olen sitä mieltä, että niin kauan kuin epäilyttää, ei kannata tehdä lisää lapsia.
[/quote]

Peesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän