Tiedättekö iPhonessa nämä muistutukset? Jos laittaa, että toista päivittäin, niin silti puhelin ei toista!
Aina pitää käydä siirtämässä se fückin tehtävä taas huomiselle. Mitä teen väärin tai en tajua?
iPhone-vitsailijat älkää vaivautuko, vitsinä eivät naurata.
Kommentit (11)
Onko kukaan kohdannut samaa ongelmaa? Ei?
Mitä sä yrität tehdä? Laita kalenteriin merkintä ja sieltä vierivä tms.
Tässä kuvakaappaus mun reminders apista (jos siis siitä on kyse).
Eli luot uuden reminderin, asetat päivän, ja sitten asetat sen repeatille, ja muista asettaa tuo end date never.
Eli se on juuri tuo sama appi mikä mun kuvakaappauksessa oli, mulla vaan on tumma teema ja englanninkielinen.
Mitä teet seuraavaksi:
1. Luo uusi muistutus
2. Klikkaa uudessa ikkunassa Lisätiedot nappia
3. Ota uudessa ikkunassa Päiväys käyttöön
4. Varmista että Toisto ominaisuus on käytössä Päiväys ikkunassa (valitse uudessa ikkunassa Päivittäin)
5. Valitse päivä mihin haluat toiston
6. Valitse halutessasi kellonaika toistolle
7. Tallenna Muistutus
Vierailija kirjoitti:
Eli se on juuri tuo sama appi mikä mun kuvakaappauksessa oli, mulla vaan on tumma teema ja englanninkielinen.
Mitä teet seuraavaksi:
1. Luo uusi muistutus
2. Klikkaa uudessa ikkunassa Lisätiedot nappia
3. Ota uudessa ikkunassa Päiväys käyttöön
4. Varmista että Toisto ominaisuus on käytössä Päiväys ikkunassa (valitse uudessa ikkunassa Päivittäin)
5. Valitse päivä mihin haluat toiston
6. Valitse halutessasi kellonaika toistolle
7. Tallenna Muistutus
No siis noin mä juuri olen tehnytkin! Miksi valittaisin, ettei toisto toimi, jos en ole sitä asettanut?
Nyt se muistuttaa minua valitsemanani hetkenä, mutta olen siis valinnut, että toistaa Päivittäin, mutta ei se sitä toista päivittäin.
Se menee ajan ohi mentyä punaiseksi, ihan juin kaikki jotenkin kuittaamatta jääneet, asetetun muistutusajan ohi menneet muistutukset.
Eli miksei se v**tu muistuta päivittäin?
Oletko kokeillut seuraavaa.
Paina kotinäytössä:
Ääni ylös (napauta kerran, älä jätä pohjaan)
Ääni alas (napauta kerran, älä jätä pohjaan)
Virtanappi (napauta ja pidä pohjassa kunnes näyttö sammuu, vapauta virtanappi kun applen logo tulee näyttöön)
Tää kikka tyhjentää sun puhelimen välimuistin mikä yleensä auheuttaa kaikenlaisia bugeja, kokeile myös poistaa ja uudelleen asentaa Muistutukset appi.
Kokeile myös tätä:
Ennen kun kokeilet tuota ylläolevaa kikkaa niin ota Muistutukset apin kaikki ilmoitukset pois päältä, sen jälkeen kokeile tuota ylläolevaa kikkaa ja sen jälkeen ota kaikki Muistutukset apin ilmoitukset takaisin käyttöön.
*vitsinne