Vanhuksen puhelinliittymä
Mikä liittymä kannattaa oikeasti ottaa päälle 80-vuotiaalle mummolle, joka ei tarvitse nettiä (ei eläissään ole käyttänyt), ja puhelinkin on mallia yksinkertaisin DORO? Puhuu kyllä puhelimessa paljon, ja jonkin verran lähettää myös tekstiviestejä.
Tuntuu, että kaikissa liittymissä on väkisin mukana lähes rajaton netti. Nyt hänellä on Telian liittymä, joka maksaa 20 euroa kuussa - minusta siinä on liikaa hintaa. Itse hän ei osaa liittymäänsä kilpailuttaa, ja laskunkin maksaa hänen lapsensa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Edullinen tuo on. Halvempi, mitä lankapuhelinliittymät aikoinaan. Asia ei taida sinulle kuulua.
Miksi ei kuuluisi, kun perheemme sen maksaa? Vaikkei liittymä nimissämme olekaan.
Vierailija kirjoitti:
20e/kk paljon?!
Eikö muka ole paljon? Oman liittymäni maksaa työnantajani, joten sen hintaa en tiedä, mutta itse maksan nuorteni liittymät, 5G rajaton, ja ne maksavat noin 30 euroa/kk.
Vierailija kirjoitti:
Edullinen tuo on. Halvempi, mitä lankapuhelinliittymät aikoinaan. Asia ei taida sinulle kuulua.
Mistä sinä tiedät minkälaiset perhesuhteet heillä on.Ikävä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa COMviq , 14 euroa kk.
Ei ole Comviqiä täällä. 14 euroa kuulostaisikin kohtuulliselta.
Meillä on tämä.
https://elisa.fi/kauppa/puheliittymat/prepaid
Ainoa tossa on että se on itse ladattava.
Eikö ne vaihtoehdot löydy kun googlettaa puhelinliittymä ilman nettiä
Moin potti on varmaan tällä hetkellä edullisin eli 9€/kk+max 4€ puhelut ja tekstarit. Kannattaa katsella laskusta, paljonko niitä puheluita on ja katsoa, mitä tulisi maksamaan prepaidin hinnoittelulla. Sen lisäksi kannattaa kysellä niitä pöydänalushintoja ja salaisia juuri sinulle annettavia tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kuuluisi, kun perheemme sen maksaa? Vaikkei liittymä nimissämme olekaan.
Se ei ole teidän liittymä, vaan vanhuksen ja hän on sen varmaan itse aikoinaan hankkinut. Omasta tahdosta maksatte liittymää.