Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhuksen puhelinliittymä

Vierailija
17.02.2022 |

Mikä liittymä kannattaa oikeasti ottaa päälle 80-vuotiaalle mummolle, joka ei tarvitse nettiä (ei eläissään ole käyttänyt), ja puhelinkin on mallia yksinkertaisin DORO? Puhuu kyllä puhelimessa paljon, ja jonkin verran lähettää myös tekstiviestejä.
Tuntuu, että kaikissa liittymissä on väkisin mukana lähes rajaton netti. Nyt hänellä on Telian liittymä, joka maksaa 20 euroa kuussa - minusta siinä on liikaa hintaa. Itse hän ei osaa liittymäänsä kilpailuttaa, ja laskunkin maksaa hänen lapsensa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen tuo on. Halvempi, mitä lankapuhelinliittymät aikoinaan. Asia ei taida sinulle kuulua.

Vierailija
2/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e/kk paljon?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edullinen tuo on. Halvempi, mitä lankapuhelinliittymät aikoinaan. Asia ei taida sinulle kuulua.

Miksi ei kuuluisi, kun perheemme sen maksaa? Vaikkei liittymä nimissämme olekaan.

Vierailija
4/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa COMviq , 14 euroa kk.

Vierailija
5/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20e/kk paljon?!

Eikö muka ole paljon? Oman liittymäni maksaa työnantajani, joten sen hintaa en tiedä, mutta itse maksan nuorteni liittymät, 5G rajaton, ja ne maksavat noin 30 euroa/kk.

Vierailija
6/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät minkälaiset perhesuhteet heillä on.Ikävä vastaus.

Vierailija
7/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa COMviq , 14 euroa kk.

Ei ole Comviqiä täällä. 14 euroa kuulostaisikin kohtuulliselta.

Vierailija
8/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämä.

https://elisa.fi/kauppa/puheliittymat/prepaid

Ainoa tossa on että se on itse ladattava.

Vierailija
9/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne vaihtoehdot löydy kun googlettaa puhelinliittymä ilman nettiä

Vierailija
10/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moin potti on varmaan tällä hetkellä edullisin eli 9€/kk+max 4€ puhelut ja tekstarit.  Kannattaa katsella laskusta, paljonko niitä puheluita on ja katsoa, mitä tulisi maksamaan prepaidin hinnoittelulla. Sen lisäksi kannattaa kysellä niitä pöydänalushintoja ja salaisia juuri sinulle annettavia tarjouksia.

Vierailija
11/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kuuluisi, kun perheemme sen maksaa? Vaikkei liittymä nimissämme olekaan.

Se ei ole teidän liittymä, vaan vanhuksen ja hän on sen varmaan itse aikoinaan hankkinut. Omasta tahdosta maksatte liittymää.