Kaikki pitävät sellaisesta missä ovat hyviä, mutta mistä sellaisesta pidät mitä et osaa?
Rakastan sisustamista, mutta en ole kovin hyvä siinä
Kommentit (21)
Runoilu Vauvapalstalla. Suuseksin antaminen naiselle.
Musiikista
Kirjallisuudesta
En osaa soittaa mitään, en kykene kirjoittamaan edes novellia
Moni asia kiinnostaa, mutta en ole riittävän hyvä harrastaakseni vakavammin, opiskeluakseni vakavammin, tehdäkseni työkseni. Olen tehnyt vaikka mitä ja kaikenlaiset asiat kiinnostanut myös paljon, joka onkin se oivallus tässä, kun ottaa huomioon myös, etten valinnut myöskään aloja, jotka sopivat kykyihini, koska ne eivät olleet mulle niin tärkeitä. Onneksi valitsin tärkeimmän mukaan, oli sitten kykyjä tai ei, ja tulosta tuli ja elämänlaatu parempi kuin muuten olisi ollut.
Eihän juuri kukaan osaa mitään, yhdelläkään työpaikalla ei ole ollut tosiosaajaa musiikin, urheilun tai minkään muunkaan saralla ja ex töissäkin oli 2000 ihmistä.
Mä olen hyvä yhdessä asiassa, ja opiskelen sitä, mutta en mä pidä siitä yhtään.
Mä tykkäisin kovasti laulaa, mutta mulla on matala viskibasso ja Tina Turnerin ja Bonnie Tylerin biisit on ainoita joitten mukana voin hoilata. Olisi kivaa kun olisi joku Katri Helenan heleä ääni 😊
Piirtää. En osaa piirtää lainkaan hyvin, mutta piirrän silti.
Pidän ranskasta mutta en osaa sitä. Kuuntelen siis mielelläni.
Varmaan sitten piirtäminen. En osaa piirtää, mutta piirrän varmaan sitten ihan mielelläni tikku-ukkoja ja palloeläimiä lapselleni.
Tykkään kielten opiskelusta.
Olen opiskellut englantia, ruotsia, saksaa, viroa, ranskaa, espanjaa, latinaa, ja viimeisimpänä venäjää.
En silti ole kovin hyvä näistä missään. Enkkuakin, vaikka olen opiskellut sitä eniten, yhteensä 13 vuotta kouluissa + itsenäistä opiskelua, ymmärrän vain jos teksti on helpohkoa, ns viihdekirjallisuutta. Ja kuullunymmärtäminenkin tökkii, ymmärrän Kauniiden ja rohkeiden helppoa ja selkeää amerikanenglantia, mutta esim brittisarjoista menee puolet ohi 😅
Jatkan silti opintoja, koska tykkään.
Tykkään tanssia. Käyn tanssitunneilla (salsa, reggaeton) mutta en ole niissä ollenkaan hyvä. En anna asian häiritä ja nautin tanssista, koska olen vihdoin löytänyt liikunnan josta nautin.
Itse asiassa en pidä suurimmasta osasta asioista, joissa olen hyvä. Joudun vaan tekemään niitä siksi, että olen niissä niin hyvä ja näppärä ja ilmeisesti ap:n kaltaisesti moni ajattelee, että tykkään tehdä asioita, jotka minulta nopeasti onnistuvat.
Päinvastoin, pidän enemmän asioista, joita en itse osaa. Pidän mm. taiteesta ja kulttuurista, vaikka en itse osaa piirtää, soittaa, näytellä...
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskellut englantia, ruotsia, saksaa, viroa, ranskaa, espanjaa, latinaa, ja viimeisimpänä venäjää.
En silti ole kovin hyvä näistä missään. Enkkuakin, vaikka olen opiskellut sitä eniten, yhteensä 13 vuotta kouluissa + itsenäistä opiskelua, ymmärrän vain jos teksti on helpohkoa, ns viihdekirjallisuutta. Ja kuullunymmärtäminenkin tökkii, ymmärrän Kauniiden ja rohkeiden helppoa ja selkeää amerikanenglantia, mutta esim brittisarjoista menee puolet ohi 😅
Sä olet sitten ihan niin kuin minä. Tykkään lukea kieliä. Lukiokurssin olen suorittanut 11:ssä eri kielessä, tosin englanti ainoa ns. pitkä kieli. Opiskelen yhä lisää kieliä, etenkin sellaisia, joissa on erilainen kirjoitusjärjestelmä kuin mihin länsimaissa olemme tottuneet. Hidasta ja vaikeaa se on, mutta mielenkiintoista. M
Osaan tanssia, kirjoittaa, piirtää, leipoa, Mutta en osaa laulaa, vaikk a ympärillä on laulajia, yritän esim karaokea, mut kuulen et nyt menee metsään.Laulaahan se variskin.Miehelläni oli upea ään i, mut sekin on sammunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet sitten ihan niin kuin minä. Tykkään lukea kieliä. Lukiokurssin olen suorittanut 11:ssä eri kielessä, tosin englanti ainoa ns. pitkä kieli. Opiskelen yhä lisää kieliä, etenkin sellaisia, joissa on erilainen kirjoitusjärjestelmä kuin mihin länsimaissa olemme tottuneet. Hidasta ja vaikeaa se on, mutta mielenkiintoista. M
Kappas, kiva että muitakin samanlaisia! 😄
Saanko udella, mitä kaikkia kieliä olet opiskellut?
Olen kiinnostunut ns. avaruusfysiikasta: valovuodet, mustat aukot, madonreikäteoriat, suhteellisuusteorian ilmeneminen maailmankaikkeudessa jne. Pystyn melko hyvin ymmärtämään artikkeleja, joita aiheesta on kirjoitettu tavallisille ihmisille, mutta haluaisin ymmärtää enemmän kuin mihin pystyn.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen hyvin kiinnostunut huippurheilun kaikista puolista, psyykkisestä, fyysisestä, urheilututkimuksesta, mentaalivalmennuksesta yms.
Mutta olen pullea sohvaperuna.
Seksi.
En kelpaa naisille, mutta itse tykkään.
Tykkään kirjoittamisesta. En todellakaan ole siinä hyvä, onneksi jo tajuan sen itsekin. Saan kyllä hyviä ideoita, mutta sitten kun olen 20 sivua pakertanut, niin siihen se jo loppuikin. En osaa keksiä mitään sivujuonia tms. Onneksi omalla koneella saa kirjoittaa mitä haluaa.
Minä laulan erittäinkin mielelläni, mutta nuottikorvani on surkea. Onneksi sentään tajuan olla laulamatta julkisesti.