Miten te muut kestätte sitä kun mikään ei ikinä toimi
Olen ruuhkavuosien keskellä kerta kaikkiaan hajoamassa siihen kun joka ikistä arjen pientä asiaa pitäisi valvoa, leipoa ja mikromanageerata! Tuntuu että erinäisten palveluiden tuottajat ovat aivan saamattomia, eivätkä vastoin odotuksia a) tarjoakaan niitä palveluita joita mainostavat, tai b) toimita sitä mitä on tilattu, tai c) pysy lainkaan sovitussa aikataulussa.
Haluaisin enemmän aikaa perheen kanssa olemiseen, ihmissuhteiden vaalimiseen ja omasta terveydestäni huolehtimiseen. Olen hyväpalkkaisessa työssä ja olisin valmis maksamaan palveluista saadakseni aikaa edellä mainituille asioille, mutta jo pelkkä palveluiden kilpailuttaminen takkuaa myyntiorganisaatioiden hitauden takia.
Lukuisissa muissakin tilanteissa olen kokenut kuluttajana, siis maksavana asiakkaana, olevani kuin ilmaa elinkeinonharjoittajille ja heidän edustajilleen. Reklamaatiot nyt ovat olleet ennenkin työläitä, mutta ennen ei sentään ole ollut tilannetta ettei haluamaansa tavaraa meinaa edes saada.
Mistä lähtien maksavat asiakkaat ovat joutuneet kilpailemaan tuotteiden ja palveluiden tuottajista eikä toisin päin?
Ei siis ongelma kenellekään muulle?
Ap